Heltgreitype Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hei Er det noen som vet hva som skjer med Playday.no? Synes det er merkelig at en såpass stor side bare har stått rolig i snart et år og at ingen sier noen ting om det? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Kanskje de ikke er så store allikevel? En side som krever såpass mye aktivitet kan ikke ligge uendret i ett år uten at noen gjør noe, om den faktisk blir lest. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg leser mye om spill og lignende, og jeg hadde aldri hørt om den siden før jeg leste denne tråden. Lenke til kommentar
Heltgreitype Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg leser mye om spill og lignende, og jeg hadde aldri hørt om den siden før jeg leste denne tråden. Kanskje jeg tar feil, hadde ihvertfall inntrykk av at den var ganske stor. De hadde ganske gode artikler. Så skrev de at de tok en ekstra lang juleferie før julen i 2013 og siden har det stått stille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå