Tarzan93 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvor ble den myke smørbukken av? Har ikke sett den i butikken på lenge. Var først i september jeg begynte å stusse. Har den vært borte lenge? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Facebook-gruppe og opprop! 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Tror den er ute av sortimentet som egen pose. Nidar Favoritter Sommer hadde denne, men spørs om den posen fortsatt er å få tak i siden det er sesongvare. Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Facebook-gruppe og opprop! Haha, ja er bare å sette i gang Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Tror den er ute av sortimentet som egen pose. Nidar Favoritter Sommer hadde denne, men spørs om den posen fortsatt er å få tak i siden det er sesongvare. Stemmer det. Det er sist gang jeg spiste myk smørbukk. Det er synd hvis de bare selger det i de posene.Er jo ikke så mange i hver pose Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 http://www.nidar.no/Produkter/Karameller/Smoerbukk/Den-originale-floetekaramellen Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 http://www.nidar.no/Produkter/Karameller/Smoerbukk/Den-originale-floetekaramellen Usikker på hva du sikter til. Det er ikke den smørbukken jeg tenker på. Eller ville du bare linke til nidar sine sider? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Oj. Beklager. Trudde det var den samme. For lite kaffe i systemet. Endret 31. oktober 2014 av Flodec Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Oj. Beklager. Trudde det var den samme. For lite kaffe i systemet. Det går fint Tenker jeg en epost til Nidar og spør de hva som har skjedd Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Kan si deg svaret på forhånd: Den solgte ikke nok. Det er som regel eneste grunnen til at produkter tas av markedet. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Tro om det er den de kaller for "festkaramell" i smågodthyllene? Lenke til kommentar
Tarzan93 Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Tro om det er den de kaller for "festkaramell" i smågodthyllene? Det er ikke festkaramell. Veit at nidar produserer karamell i smågodt hyllen,så godt mulig det faktisk er noe der som smaker likt som myk smørbukk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Jeg liker Dumle snacks i tillegg til myk smørbukk Endret 1. november 2014 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå