ampersand Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei! Jeg har plutselig fått ett problem med min 3com office connect router. Den disconnecter hele tiden, får ikke vært på mere enn 2-3 minutter før jeg må dra ut strømmen og starte hele greia på nytt.. Hva kan være feilen ? Hilsen R.A. Lenke til kommentar
abjork Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hei! Jeg har plutselig fått ett problem med min 3com office connect router. Den disconnecter hele tiden, får ikke vært på mere enn 2-3 minutter før jeg må dra ut strømmen og starte hele greia på nytt.. Hva kan være feilen ? Hilsen R.A. Om dette er en litt eldre modell, så hadde de et problem med automatisk nedkobling etter en tid uten bruk. Du kan enten oppdatere firmware eller gå inn å justere idle time til 0 slik at den aldri kobler ADSL-linja ned. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Hvem er din ISP? Har vært borti noen som har oppd firmware i sentralen og plutselig så var det problemer med ruteren. Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Jeg bruker Telenor og routern er toppen 3mnd gammel og jeg har satt den til aldri slå av linja (unlimited) Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 ADSL eller AVIDI ? Var borti noen venner av meg som hadde tilsvarende problem engang, men da var det Tele2 vel og merke. og har vært borti en som hadde avidi i Oslo området med tilsvarende... Lenke til kommentar
karalvs Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Dette var eg og ute for, det som gjorde det hos meg var att nettverkskabelen som går fra pc`n og til 3com, låg runt ein av strømadappterene som går til ein av skriverane mine.Var oppkoblet i sirka 10min så hang den seg,men nå er alt iorden etter att eg rettet på kabelvasa som har samla seg opp etter ei stund.. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg bruker Telenor og routern er toppen 3mnd gammel og jeg har satt den til aldri slå av linja (unlimited) har du konfigurert routeren riktig da? telenor bruker vel PPoe eller ka det no heter. er det feil i innstillingene vil du merke at ting blir ustabilt, siden telenor da kaster deg ut pga at din ustabilitet kan påvirke dem... (hvis du har innstilt feil) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Jeg bruker Telenor og routern er toppen 3mnd gammel og jeg har satt den til aldri slå av linja (unlimited) Du bør oppdatere firmwaren i den uansett. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Hei Hva er produktnummeret ditt? Hadde problemer med min officeconnect router(3C891A) i sommer, hadde liknende problemer. Mistenkte at det var lynet, så det ble RMA... Det er god garanti hos 3com, men pass på at du STAVER alle personalia, når du registreres!!! De har utenlandsk supporttelefon, og ho svensken som registrerte min rma skrev inn feil telefonnummer, postnummer, poststed og gatenavn. (Dette prøvde jeg å ringe inn og forandre på et par ganger, men uten suksess) Det endte med at jeg måtte kontakte shippingfirmaet som sender rma objektene til serviceavdelingen i irland... Lenke til kommentar
ampersand Skrevet 30. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2003 ADSL eller AVIDI ? Det er adsl (1024/256) har du konfigurert routeren riktig da? ja, den er konfigurert med PPPoE og har fram til nå fungert kjempebra! har heller ikke hatt noe lyn eller andre uhell med den heller! Du bør oppdatere firmwaren i den uansett. Jeg kan prøve å oppdatere firmwaren, men når jeg så datoen på siste firmware så tror jeg ikke det kan ha noe å si heller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå