Øystein.F. Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Frå den franske revolusjonen til nazijakt på ein dag.Assassin's Creed Unity tar oss med til andre verdskrig Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Fikk The Saboteur vibber av den der. 1 Lenke til kommentar
Orli Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 overaskende spenstig valg Ubisoft spenstig og overaskende Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Sånne luftskip er vel mer assosiert med første verdenskrig, er de ikke? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Sånne luftskip er vel mer assosiert med første verdenskrig, er de ikke? Var en del av de i Paris under 2. verdenskrig, men skal ikke se bort ifra at de var tilstede under 1. verdenskrig også! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Sånne luftskip er vel mer assosiert med første verdenskrig, er de ikke? Var en del av de i Paris under 2. verdenskrig, men skal ikke se bort ifra at de var tilstede under 1. verdenskrig også! Ok, trodde de ble mer eller mindre kuttet ut etter Hindenburg. Jeg lærer litt hver dag. Takker 1 Lenke til kommentar
AlansWake Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Spoiler som overskrift? Jeg ville ikke vite dette :/ 1 Lenke til kommentar
Nether Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Hadde egentlig bestemt meg for å slutte helt med AC, men dette var litt fristende må jeg si. Godt jeg ikke har hverken PS4 eller Xbox one ellers hadde det blitt et kjøp. Endret 31. oktober 2014 av Nether Lenke til kommentar
Forked Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Hadde egentlig bestemt meg for å slutte helt med AC, men dette var litt fristende må jeg si. Godt jeg ikke har hverken PS4 eller Xbox one ellers hadde det blitt et kjøp. Det kommer vel til PC og? https://www.gamestop.no/PC/Games/45062/assassins-creed-unity f.eks. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Ikke noe problem å styre unna. Blir verre dersom det er en PC versjon UTEN Uplay søpplet til Ubisoft. Lenke til kommentar
APTminer1 Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 har forhåndsbestlit det på xbox one . gleder meg til og spille det 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå