Bygos Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hei Vet noen om det er noen Preaload på Advanced Warefare på Steam? Finner ingen info om det på Steam. Ser at man kan preloade det til Xbox idag på noen forumer. Jossa Lenke til kommentar
Bygos Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Ikke alle på en gang da Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvis ryktene stemmer, så skal det være mulig å laste ned rundt kl 7-8 i kveld norsk tid. Lenke til kommentar
Bygos Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Takk Der nå lastet ned ! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 (endret) Dette spillet har endret Call of Duty for evig. Fy flate sier jeg bare. Spillet dasser på både Battlefield 4 og Crysis visuelt sett og lydmessig. Call of Duty har alltid nailet gameplayet så virker som dem har klart å lage et jævlig bra spill denne gangen. Er lenge siden jeg har syntes det har vært morro med skytespill men dette gruser alt annet jeg har spilt. Kun testet SP sålangt, dette lover virkelig virkelig godt. Endret 2. november 2014 av Avean Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Godt å høre, Avean. Veldig dryg størrelse på spillet tho, 80gb for sp+mp. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Artigt spill, ingen tvil om det, og for første gang på lenge et CoD spill jeg faktisk har hatt lyst å spille. Men visuelt er det da ikke nærheten av battlefield og crysis etter min mening. Om en ser seg litt rundt om finner en fort en hau teksturer som er flaut dårlig oppløst i forhold til spillets størrelse, lys settingen og effektenne der er litt så som så, og i somme scener fremstår grafikken som rett utdatert. Heldigvis er ikke grafikk alt, og jeg har storkost meg med spillet sålangt Lenke til kommentar
Mephisto- Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Noen som har slitt med failed to start game (unknown error)? Sykt irriterende.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå