jentejenta Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hei, hvet ikke om dette er rett forum, klarte ikke bestemme meg helt for hvor jeg skulle poste dette. Men jeg har allerede nå begynnt å tenke på Julegave til samboeren min, dette blir våres første jul som et par, og jeg er helt blank på hva jeg kan kjøpe til han ! når jeg spør får jeg bare samme standarsvarene som alltid " snill dame, trenger ikke noe annet enn deg osv" er det noen som har tips til litt kule/utradisonelle ting ? jeg tenker klær/ smykke blir så kjedlig Takker for tips vist noen har/ evnt erfaringer på hva dere har gitt/fått Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hva liker han? Biler? Hunder? Golf? Trening? Spilling? PC/PS4 osv.? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du må jo nesten si hva mannen er opptatt av. Ellers kan du jo bare kjøpe det vanlige kommersielle "pisset" som alle kjøper til hverandre hver jul.. Lenke til kommentar
jentejenta Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 ja glemte helt ut å skrive hva han liker, han er intressert i gaming for det meste, data og slike ting. Men her har han egentlig allt han trenger. Men han liker og teknikk (radiostyrte helikoptre og slikt) men det og har han mye av bil er han bare gjennomsnittet intressert i så jeg hvet ikke hva jeg kunne kjøpt der ? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvor er det dere bor i landet? Da er det også mulig å foreslå noen aktiviteter. Er det noe han har ønsket seg lenge, eller har hintet til? Hva med på sexfronten, noe han har ønsket/hintet til der? At du skal gjøre et eller annet eller kle deg ut osv.? Lenke til kommentar
jentejenta Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 bor på vestlandet, han har ikke hintet til noe for vist det er noe han har lyst til så gjør han det som oftest Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du kan jo lære deg å game selv, eller kjøpe et spill dere kan spille sammen for eksempel, og overaske han med det. Ellers er det sikkert koselig for han med noe i senga hvis dere er veldig vanilje i soverommet ellers. Noe alla stayups/kostyme/noe han liker osv. Lenke til kommentar
jentejenta Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 tusen takk for svar ! Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Er han gamer? If so, kle deg ut som en kvinnelig hovedkarakter i yndlingsspillet hans - hopp til sengs - og han er din for alltid Lenke til kommentar
jentejenta Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 haha er det kvinnlige i COD? Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Kle deg ut som sexy soldat og be han bruke slight of hand for å skyte deg ned Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ellers er det sikkert koselig for han med noe i senga hvis dere er veldig vanilje i soverommet ellers. Å være vanilje kan bli kjedelig i lengden, ja. Prøv å være sjokolade eller jordbær i stedet. 2 Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 haha er det kvinnlige i COD? Tanya Pavelovna - fant jeg med et kjapt google - søk. http://callofduty.wikia.com/wiki/Tanya_Pavelovna Be han bruke fingrene en annen plass en på xbox-kontrollern Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Å være vanilje kan bli kjedelig i lengden, ja. Prøv å være sjokolade eller jordbær i stedet. Er mer fan av karamell selv Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel Quote-pyramide Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Er mer fan av karamell selv Liker du blåveis også? Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel Quote-pyramide Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Liker du blåveis også? Gjør du? Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel Quote-pyramide Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Liker du blåveis også? Hva skulle det bety? Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel Quote-pyramide Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Her er hva du gjør, dersom dere har felles økonomi. Kjøp ham en søt liten presang og så: Ta et blankt ark og skriv: I år får du en reise til "GamiCon* når som helst og hvor som helst på jord. Jeg håper at vi har råd til å reise sammen, men har vi ikke det - får du reise alene - fordi jeg er glad i deg!. * Et eller annet som virkelig interesserer ham. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Hva skulle det bety? Her spilles det på sex, vanilje i sengen. Det kan jo bli noe kjedelig og ensformig i lengden, og man går for røffere sex ala BDSM. Derav utleder jeg at når du er mer fan av karamell, liker du hard behandling. Å få seg en karamell har du vel hørt, likeledes å få en blåveis. Men kanskje min fantasi er helt på vidvanke :O. Endret 13. november 2014 av Tvillingsjel Quote-pyramide Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Her spilles det på sex, vanilje i sengen. Det kan jo bli noe kjedelig og ensformig i lengden, og man går for røffere sex ala BDSM. Derav utleder jeg at når du er mer fan av karamell, liker du hard behandling. Å få seg en karamell har du vel hørt, likeledes å få en blåveis. Men kanskje min fantasi er helt på vidvanke :O. Kostelig. Endret 31. oktober 2014 av Snorkeling Platypus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå