AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Det ser aldri ut til å klaffe for min del. Jeg er nå 24 år og har vært singel hele livet. For det første er det utrolig vanskelig for meg å finne en jente jeg liker. Den rette kjemien finner jeg sjelden, og enda sjeldnere blir jeg tiltrukket. Og de få gangene jeg har kommet i kontakt med noen der jeg har følt begge deler har klaffet så blir jeg friendzonet/avvist. Må jeg rett og slett legge lista lavere? Det føles egentlig ganske håpløst, jeg er også veldig dårlig med jenter, kan fint prøve meg på jenter på fest og sånn, men over tid så blir jeg bare vinglete og overanalyserer og aner ikke om jeg tar for mye insiativ, for lite eller hva jeg gjør galt. Føler nesten jeg burde hoppet inn i et forhold bare for å få erfaring slik at jeg ikke mister drømmedama når hun først dukker opp, slik som har skjedd tidligere... Dere som har vært i forhold, hvordan forholder dere dere til jenta når dere holder på? Er det like mye interesse begge veier med engang? Selv de jentene som har "kastet" seg over meg har mistet interessen ganske kjapt etter noen uker. Usikker på om det var fordi de ikke ønsket forhold i utgangspunktet eller om det er jeg som sender så usikre signaler at de rett og slett bare gir opp.. Det som forvirrer meg er at alle disse jentene som har avvist meg har jeg hatt sex med flere ganger, men når jeg vil ha forhold så blir vi plutselig bare venner. Blir jeg bare utnyttet eller hva er greia? Anonymous poster hash: c3391...2af Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ikke overanalyser. Ellers må jeg bare legge inn denne: Lenke til kommentar
mekanikern Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Følern. Det jeg gjorde var å senke standarden veldig, men det ble aldri noe av i siste enden. Hvorfor ikke prøve nettdatingsider? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvis jeg senker standaren må jeg jo ta til takke med et forhold uten lidenskap og følelser. Og jeg vet at det ikke funker, har prøvd med jenter jeg synes har sett greie ut og som jeg føler jeg har en grei tone med. Men da utvikler jeg ikke følelser og etter noen uker synes jeg det blir mas og nesten alt ved jenta irriterer meg. Min løsning hittil har egentlig bare vært å ha venninner jeg roter med osv for nærhet og sex. Har alltid vært tilfreds med det og ikke helt følt behovet for kjæreste. Men etter at jeg hadde noe på gang med ei jeg virkelig falt for så merker jeg jo at jeg egentlig vil ha kjæreste. Anonymous poster hash: c3391...2af Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du er nok ikke alene om disse følelsene, nei. Men husk at dette evinderlige romantiske kjærlighetsjaget er noe som er veldig nytt for menneskeheten, og kun har eksistert i noen få tiår, og kun i den vestlige verden Du er nå faktisk BARE 24. Det er sjelden at folk har funnet "The One" på det tidspunktet. Stress ned og slutt å se etter Miss Perfect. Nyt livet. Enten skjer det, eller så skjer det ikke. Desperat trenger du ikke bli på minst ti år. Og i dagens verden er det igrunn aldri for sent. Særlig ikke for menn, som kan få barn hele livet. Lenke til kommentar
Feitfaen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Den største fellen folk går i er å velge kjæreste etter utseende. Etterhvert tenker man ikke over at første gangen du så jenta, så var hun under gjennomsnittlig pen. Når du blir kjent med henne og dere får en connection, så blir hun bare mer og mer attraktiv for hver dag. Om du senker standarden din, så vil du nok finne ut at det går ann å få følelser for mindre pene jenter også. Hvis du ikke kan få følelser for andre enn modell-pene jenter så vet du ikke hva kjærlighet er, og da bør du ikke være i et forhold i utgangspunktet. 3 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Den største fellen folk går i er å velge kjæreste etter utseende. Etterhvert tenker man ikke over at første gangen du så jenta, så var hun under gjennomsnittlig pen. Når du blir kjent med henne og dere får en connection, så blir hun bare mer og mer attraktiv for hver dag. Det er bare noe folk med stygge kjærester sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå