Strato Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Elgen, akkurat nå så provoserer nok du mange flere enn hva Andrull provoserer deg. Hvorfor ikke bare la det ligge? Jeg tror vi har diskutert oss tørre på dette uansett. Vær enig om å være uenig heter det. Og det er helt greit. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 At man er uenig er greit nok , det er det det blir diskusjoner av , men jeg ønsker å komme inn til kjernen altså hvorfor man er uenig jeg har heller ingen ønske om å beskylde folk for noe eller gjøre dem irriterte , kun fortell hvilken konsekvens en meiningsytring kan føre til Lenke til kommentar
Strato Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Ja. Men prøv å holde postene unike da. Du sier det eksakt samme i hver eneste post. Det bidrar ikke til noe Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 jeg ser det ikke slik : når jeg vil frem til et poeng og dere ikke helt forstår det så forsøker jeg å vikle jdet lit annerledes . Det ert nok det du oppfatter som like innlegg Lenke til kommentar
Strato Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Da missforstår du oss. Vi har forstått hva du mener. Tingen er at vi er uenig med deg. Men du har problemer med å godta at det er mulig at noen ikke deler ditt syn. Igjen; la oss hvertfall være enige om å være uenige. Denne diskuajonen er så gjentagende at den nå stanger hodet i veggen. Da er det ikke vits å fortsette. Alt har blitt sagt.... Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Det er jeg slett ikke så sikker på Misforståelser og uenigheter er ofte nært beslektet og det ene fører med seg det andre Lenke til kommentar
Strato Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Beklager Elgen. Men vi (eller hvertfal jeg) er smart nok til å forstå hva du mener, men jeg er ikke enig! Er det greit? Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Når man ikke vet godt nokk om dere helt har forstått hvor jeg vill hen eller om dere bare er uenige ( som du påstår ) så er det ikke ikke greit. jeg godtar ihvertfall ikke det som er sagt hvorfor denne testen ble gjort og argumentene for den undersøkelsen er uansett gått ut på dato nå Lenke til kommentar
Strato Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Dersom du ikke godtar at folk har andre meninger enn deg har du et problem. Jeg har ikke mer å si her. Ha det bra Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 3. desember 2014 Del Skrevet 3. desember 2014 Dersom du ikke godtar at folk har andre meninger enn deg har du et problem. Jeg har ikke mer å si her. Ha det bra det er ikke snakk om å godta , men å godta og forstå argumentene , som i denne sammenhengen er ute på tynn is Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 17. desember 2014 Del Skrevet 17. desember 2014 Hyggelig, men jeg forblir nok fast komplett.no kunde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå