Cthulhu Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Kredittkortet ditt er tykkere.LGs nye mobilskjerm har ekstra tynne kanter Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 er kantene tynnere enn på Sharp Aquos Crystal? for meg ser det ikke sånn ut: 3 Lenke til kommentar
Ne0 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 er kantene tynnere enn på Sharp Aquos Crystal? for meg ser det ikke sånn ut: https://www.youtube.com/watch?v=opVgMDtBecA Tenkte akkurat samme tanken. Ikke videre imponert.. 1 Lenke til kommentar
Seal Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Håper vi får se dette på G4? Trolig? Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) er kantene tynnere enn på Sharp Aquos Crystal? for meg ser det ikke sånn ut: https://www.youtube.com/watch?v=opVgMDtBecA Tenkte akkurat samme tanken. Ikke videre imponert.. 0,7mm.... det er flere ganger tynnere enn Sharp Aquos Crystal sin ramme (mener den til sammenligning er ca 2.0mm, noe som også er meget tynt, og tynnere enn feks iphone6). en ramme på 0.7mm er tynnere enn rammene på både apple iphone 6, sony xperia z3, samsung galaxy s5/note4, htc one m8 og nokia lumia 730. dette ER imponerende (ramme tykkelse messigt) Endret 31. oktober 2014 av keramikklampe Lenke til kommentar
Snickers-is Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Vel så interessant er det at skjermen som komplett enhet er sikret mot vann selv om det ferdige produktet ikke nødvendigvis er vanntett. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg er imponert. Om andre imponerer like mye så endrer ikke det på imponeringen. Men legg merke til at det er LG sin skjerm som har 0,7mm kanter, mens Sharp-telefonen har både skjerm og fysisk ramme på til sammen 2,0 mm. LG-skjermen vil neppe stå helt ubeskyttet i fremtidige LG-telefoner. 1 Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Nei folk er ikke imponert nei, hadde dette her vært snakk om iphone så hadde sikkert blitt slått opp som noe helt uten av denne verden opplevelse og teknologi som vi ikke har sett maken til. Endret 31. oktober 2014 av Pinny Dinny 4 Lenke til kommentar
MrL Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg var imponert helt til de viste et eksempel med en mobil som forsatt har "en meter" med dritt over og under skjermen. Man trenger ikke så mye tynnere sidekanter enn Note 4, jobben er å fjerne den helvetes dritten som er over og under skjermen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg var imponert helt til de viste et eksempel med en mobil som forsatt har "en meter" med dritt over og under skjermen. Man trenger ikke så mye tynnere sidekanter enn Note 4, jobben er å fjerne den helvetes dritten som er over og under skjermen! enig med deg på moblier som ikke har høtalere forran, men uenig på de som har dett, hvis jeg hadde hatt valget mellom to mobiler som er helt like bare at den ene har veldig lite på toppen og bunnen, mens den andre har høytalere menn litt mere kant, tar jeg den med høytalerne forran vær gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå