Gå til innhold

Tom Hardy workout!

Anbefalte innlegg

Jeg så Warrior her om dagen med Tom Hardy og ble lettere inspirert av å se på fysikken hans! (No homo)

Så fant jeg denne på Youtube:

Treneren hans sier at det fins mange andre øvelser som man kan gjøre, enn de som blir vist i videoen. Noen som vet om slike øvelser hvor man trener flere muskelgrupper på èn gang? Ønsker å trene hjemme men har minimalt med utstyr, kun en benk og to håndmanualer.. Liker å bruke hele kroppen slik som på videoen og ikke bare isolerte øvelser som f.eks. bicepscurl..

Noen som vet om slike Youtube-guider?

Endret av Adrax
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som deg, så ble jeg også interessert i framgangsmåten til Tom Hardy til denne filmen.

Den endelige konklusjonen min ble vel at samtlige videoer/artikler om temaet tok feil... Det er tross alt en grunn for at slike personlige coacher tar lassevis av penger for å forandre fysikken din så ekstremt som det Hardy gjorde for denne rollen, og den grunnen er "dont tell".

Hvis du skulle spurt om min personlige mening for å oppnå Tom Hadys-fysikk, ville jeg sagt: anabole steroider, blandet med et veldig høyt kalori-inntak (med fokus på fett og proteiner), pluss høy-intensitets high rep økter (gjerne 2 ganger daglig).

Det var jo også et eller annet med beina til Hardy, som jeg ikke kommer på i farten... Tror han har svake knær etc, noe som gjør at han ikke kunne trene blant annet knebøy. Å droppe knebøy er i mitt hode uaktuelt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Rart å se på hvordan folk reagerer når de ser en fysikk de liker. Går mann av for å finne ut hvordan de har oppnått den.

Tror dere han har gjort noe veldig annerledes enn alle andre som har en flott fysikk?

Det samme gjelder jo for alle. Et godt kosthold og kvalitetstrening. Brul av steroider speeder selvsagt opp prosessen og gjør at man tåler en høyere treningsfrekvens(ikke at jeg sier han har brukt noe som helst).

Lenke til kommentar

Rart å se på hvordan folk reagerer når de ser en fysikk de liker. Går mann av for å finne ut hvordan de har oppnått den.

Tror dere han har gjort noe veldig annerledes enn alle andre som har en flott fysikk?

Det samme gjelder jo for alle. Et godt kosthold og kvalitetstrening. Brul av steroider speeder selvsagt opp prosessen og gjør at man tåler en høyere treningsfrekvens(ikke at jeg sier han har brukt noe som helst).

Alle ble vel imponert over den fysikken? Traaaaaaaaaapz!

Spørsmålet er jo tross alt hva som er kvalitetstrening i henhold til hvem du er. Folk responderer forskjellig og det er her mitt utsagn om personlig trener kommer inn. Se på feks Jo(h)n Otis Hollywood hva han får til med sine respektive klienter. Frank Yang blant annet.

Hadde jeg fått 6-9-12 mnd for å trene meg opp til en stor filmrolle, slik Tom Hardy, Hugh Jackman, Tyler Lautner, osv. har gjort, er det veldig lurt med folk som vet hva som skal til. Personlig har jeg brukt 4 år på å finne ut hva som fungerer best, det har du ikke tid til når du skal se best mulig ut på lerretet!

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor han skal ha brukt anabole stereoider.. Sies ingenting om hvor lang tid han brukte på å oppnå den formen. Dessuten var det jo ganske intensiv trening samt. at han spiste flere ganger om dagen.

For å få slike traps er det visst ikke vanlige shrugs som er best, men rett og slett sånne strongman-øvelser. Som å løfte opp drittunge ting og gå bortover:

strongman23p3.jpg

Lenke til kommentar

Alle ble vel imponert over den fysikken? Traaaaaaaaaapz!

Spørsmålet er jo tross alt hva som er kvalitetstrening i henhold til hvem du er. Folk responderer forskjellig og det er her mitt utsagn om personlig trener kommer inn. Se på feks Jo(h)n Otis Hollywood hva han får til med sine respektive klienter. Frank Yang blant annet.

Hadde jeg fått 6-9-12 mnd for å trene meg opp til en stor filmrolle, slik Tom Hardy, Hugh Jackman, Tyler Lautner, osv. har gjort, er det veldig lurt med folk som vet hva som skal til. Personlig har jeg brukt 4 år på å finne ut hva som fungerer best, det har du ikke tid til når du skal se best mulig ut på lerretet!

Du ser jo på for eksempel folk som Sylvester Stallone, han bruker personlig trenere selv etter 40(?) år med styrke trening og muskelvekst. Rett og slett for å trene 110% riktig for fysikken og rollen han skal ha.

Når du ser på personer som Christian Bale som har gått igjennom noen intense kropps forandringer igjennom karrièren, så vil selvsagt tanken om at han har fått litt hjelp fra andre ting enn proteinpulver og kreatin, men det at de kan bruke flere mnd hvor de lever for å endre fysikken, har veldig mye å si. I tillegg til personlig trener, har de folk som passer på kostholdet, lager maten, fysioterapeuter, massasje og andre tjenester/apparater rundt dem som gjør at de kan trene hardere og smartere.

Lenke til kommentar

Forskjellen på Tom Hardy og 99% av alle andre som trener, er at han får "betalt" for å trene. For å spille i Warrior, og være Bane i Batman hadde han sikkert med seg både personlig kokk og personlig trener dagen lang. Han trenger ikke å tenke på noe annet en treningen. Å oppnå hans fysikk (så klart avgjør også grunnlaget ditt fra før) vil sikkert ta flere år for en normal person.

Lenke til kommentar

Du ser jo på for eksempel folk som Sylvester Stallone, han bruker personlig trenere selv etter 40(?) år med styrke trening og muskelvekst. Rett og slett for å trene 110% riktig for fysikken og rollen han skal ha.

Stallone er jo en vill tilhenger av dop da...

Lenke til kommentar

Stallone er jo en vill tilhenger av dop da...

Joda, men det er fremdeles mange timers hardt arbeid i gymmen og rundt spisebordet for å få den fysikken! Ser også for meg at mange i skuespillerbransjen bruker litt mer en ola hvermansen når de oppnår resultatene sine, spesielt de som endrer fysikk såpass ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...