Gå til innhold

Trenger råd innenfor electronisk musikk?

Bruker-308643

Anbefalte innlegg

Hei. Eg har begynt med å laga eller prøver på å lage elektronisk musikk på Fl Studio 11. Men eg føller at eg trenger råd. Om eg ska skifte program, fordi noen har sagt at med fl studio eg vil ikkje komme med videre, og han er ikkje profesjonnel nokk? Kor eg kunne få inspirasjon? Korleis eg bør utvikle mine evner innenfor musikk? osv. Eg ville snakt helst med ein person, med erfaring innenfor dette. Kva ville de anbefalt sån vist du hadde starta fra null, og hadde tilgjengelig alle programm såm muligt?

Endret av deimantas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er bare et verktøy. Du finner folk som bruker det meste. Så lenge du liker programmet og er kreativ i det er det det som er viktig. Det er ikke alle som liker og bruker Pro Tools selv om det har etablert seg som en studiostandard.

Men kva ville du anbefalt sån vist du hadde starta fra null, og hadde tilgjengelig alle programm såm muligt? Endret av deimantas
Lenke til kommentar

Dette er helt avhengig av preferanser og hvordan du liker å jobbe. Hvis du liker FL Studio så er det ingenting i veien med det. Det handler mye om å være komfortabel med det verktøyet man bruker og få omsatt ideene sine. Du har kreativ kontroll og muligheter i massevis i FL Studio.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...