Gå til innhold

Dekningsproblem Oslo til Svinesund med Xito og Onecall


Gjest Slettet+6132

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Når jeg kjører Oslo-Svinesund forsvinner dekningen på min LG G2. Den søker nett eller det står ett rødt kryss i displayet hele veien. Jeg forsøker flymodus, slå av og på samt å prøve med/uten 4G. Ingenting hjelper. Jeg bruker Xito i dag men har hatt problemer med Onecall på samme strekning med en annen Lg telefon.

 

Så da lurer jeg på:

 

-Er det dekningsproblemer på hele strekningen?

 

-Xito har Telenordekning men kan det ligge noe her? Jeg hadde jo problemer med onecall også.

 

-Kan telefonen skifte sender så sent at den aldri får signal? Jeg merket på min forrige LG at den kanskje var noe sen med skifte og at det muligens var grunnen til at dekningen kom og gikk på hele strekningen.

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jada, nå leste jeg akkurat på nett at Telenor har hatt store problemer i kveld, så det kan være årsaken men hører gjerne om andre opplever dekningsproblemer på denne strekningen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Xito bruker vel kun telenor og derfor skifter den ikke mellom nett. Så tviler på at det er problemet. Har også kjørt den strekningen og jeg har vel alltid hatt dekning der.

Jeg tenkte på skifte mellom Telenors sendere/master. Har inntrykk av at LG er litt sen med å bytte til ny mast når signalet blir dårlig/borte.

 

Tenkte også på om det kunne være noe med at Telenor saboterer for Xito og gir de dårligere dekning/prioritet i nettverket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...