Isbilen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Flytter snart inn i en liten sentrumsleilighet, og lurer på om jeg skal gå til anskaffelse av en kombinert vaskemaskin og tørketrommel. Tviler på at noen har testet mange av disse, men hvis noen kan gå godt for eller advare meg mot enkelte modeller hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Tror det var denne jeg testet en gang, og den var veldig grei egentlig, ingen problemer med den Har eletrolux vask og eletrolux tørk hjemme, og er veldig fornøyd me de. Finnes jo andre modeller som har større kapasitet og enn den jeg linket til Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Det virker som slike kombimaskiner har høyere feilrate enn separate maskiner. Anbefaler separate maskiner hvis det er plass. De beste kombimaskinene er nok Miele, men koster skjorta og hele garderoben. Ellers er vel AEG og dyrere Electrolux-modeller (samme opphav, men forskjellig spesifikasjoner) sansynligvis bra valg. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Miele er ikke av de billigste, men trenger du en maskin som funker over tid får du som regel det du betaler for. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Det er ikke plass til to maskiner. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 http://www.lefdal.com/search?SearchTerm=LG+vask%2Ft%C3%B8rk+F1695RDH7+F1695RDH7&search=&searchResultTab=Products Den er best! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg har en sånn og er godt fornøyd med den bortsett fra det lille irritasjonsmomentet at det er særskrivingsfeil i displayet.. Den er rett som det er på helgetilbud til 6495,- Lenke til kommentar
War Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Du får kode den på nytt.^^ Jeg liker at du kaller det særskriving og ikke orddelingsfeil som 99% av alle andre gjør. #Win. Endret 1. november 2014 av War Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Skal du ha kombimaskiner bør du ikke kjøpe de billigste. Mye trøbbel med disse. Styr unna merker som candy/hoover og andre billige merker. Hold deg til kjente merker som Bosch, Electrolux etc. Har du råd, kjøper du Miele. Du kan også plassere en tørketrommel oppå en vaskemaskin om det er plass til det. Endret 5. november 2014 av Papirkurven Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Lurer på om det er like greit å gå for en vaskemaskin med skikkelig heftig sentrifuge. Tøyet som kommer ut av slike er ikke langt unna tørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå