Kurium Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Fikk DVD-brenneren min i dag (NEC ND1300A, bestillt fra MPX på lørdag), men etter installasjon fikk jeg nedtur. Skuffa slarka og bråkte, og jeg fikk i det hele et dårlig førsteintrykk. Skal skuffa bråke slik når den går inn og ut, eller er det noe galt med brenneren min. Er jeg bare paranoid siden jeg er vant med Plextor? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Er nok en grunn til at Plextor er så godt kjent som ett solid merke, og er noe dyrere. Ikke sikkert at Plextor er så mye bedre enn andre spillere for tiden, men de har spillere som virker mye mer solide og "dyre". Mer gjennomtenkte spillere hva angår kvalitetsinntrykk. Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Noe Plextor-følelse hadde jeg ikke regnet med, men det hadde vært fint om noen som har denne brenneren (NEC ND1300A) kunne gi en tilbakemelding angående dette. Dersom ingen andre synest den virker slarkete og bråkete, er det noe galt med brenneren min, og jeg vil reklamere. Ene hjørnet på baksiden (tror det var topplaten) var nemlig litt bulket (Litengrande nedtrykkt, uten at de andre platene bar preg av noe vold). Dette kan være en bagatell under produksjonen, eller den kan ha fått seg en kakk. Dersom sistnevnte er tilfelle, kan det kanskje være det som gjør det (visst det bare ikke er slik på alle).... Lenke til kommentar
Jome Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Min NEC 1300 bråker litt, men den er ikke slarkete eller hakkete.. Bråker noe mer enn vanlig, men ikke noe særlig plagsomt. Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Min ND 1300 slarker og rasler litt når skuffen gåt ut og inn. Dette har ingen innvirkning på bruken. Jeg har plukket den fra hverandre for å lakke fronten. Den slarket like mye når jeg satt den sammen igjen. Det er ikke veldig mye slark, men litt mer enn jeg er vant til. Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Ingen spesielle lyder med min, så tror nok jeg ville benyttet meg av reklamasjon. Lenke til kommentar
fluke2k Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Har denne brenneren selv pluss en plextor 48x cdrw brenner.. selv om nec sitt tray gir litt mere lyd fra seg, så syns jeg ikke det er noe issue. For å si det sånn: Jeg har ikke engang tenkt på om den bråker før jeg leste dette.. det må vel bety at det ikke kan være så ille;) -fluKe Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 ja, det er litt lyd når du tar den ut, men det er ikke noe problem egentlig. Med mindre du sitter hele dagen og tar den inn og ut da Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Takker for mage svar. Raslete skuffe var vel en grei beskrivelse på problemet.... Siden det er flere som har erfaring med det, regner jeg med at det bare er slik. Er vel bare jeg som er bortskjemt..... Egentlig en grei brenner, prisen tatt i betraktning (bulk). Lenke til kommentar
SunMaster Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Min 1300a har også en "billig" lyd når skuffen går ut/inn, spesielt sammenlignet med plextor dvd-rom'en. Men funker fint gjør den Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Min 1300a har også en "billig" lyd når skuffen går ut/inn, spesielt sammenlignet med plextor dvd-rom'en. Men funker fint gjør den Plextor er vel cd/dvd-brennernes BMW/Mercedes, mens Nec er noe sånt som Skoda, Hyundai og lignende? Det er jo biler som har en billig følelse, men som funker fint (og går og går og går....). Lenke til kommentar
[ergo] Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Min er helt nydløs den, har vel vert litt heldig - Noe jeg egentlig ikke pleier å være (ødelagt hk, cpu, psu osv) Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg la også merke til en litt mer "billiglyd" første gangen jeg åpna luka på min NEC, men da jeg så hvor grei den var å brenne med i forhold til prisen så bryr jeg meg ikke en dritt om den lyden. Jeg er storfornøyd med min... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Fornøyd med min også! Brenner bra og har bare hatt en feil brenning på ca 50 stk. Men lyden er vel det samme med. Bryr meg ikke så mye om den lager billig lyd når den åpner, men dette er vel smak og behag. Men det hade vært tøft om det spruta masse gnister og lyden var lik som "negler på tavle" lyden når den åpna... *GRØSS* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå