GroKoDilla Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 One glass too many... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Skål:-) Prøvde og telle men jeg så dobbelt opp til flere ganger.... Morsom ide og godt resultat. Du lykkdes:-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 God tanke bak dette Gro og likte resultatet ..fine farger også! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Er det flere enn meg som får opp "Denne nettsiden er ikke tilgjengelig" når de prøver å laste opp V2? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 one glass too many Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Takk til Tove og Pentaxen for hyggelig tilbakemelding på et noe tvilsomt budskap ;-) Lenke til kommentar
nutini Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Er det hallovin? Ble stilig dette ,skulle nesten tro det var himmel som bakgrunn... Sikkert himmelsk god denne... Arvid. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 SKÅL ! Spennende å se at du har trukket litt blått som antagelig finnes i den dype rødvinsfargen ut av glassene og plassert som ramme rundt hovedmotivet. Hvorvidt bildet kan oppfattes som drikkepress overlater jeg til avholdsfanatikerne å avgjøre. Men godt fotoarbeid er og blir det. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Er det hallovin? Ble stilig dette ,skulle nesten tro det var himmel som bakgrunn... Sikkert himmelsk god denne... Arvid. Ja, det er jo himmelspeiling i bordet ;-) Smakte ikke så verst heller... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 SKÅL ! Spennende å se at du har trukket litt blått som antagelig finnes i den dype rødvinsfargen ut av glassene og plassert som ramme rundt hovedmotivet. Hvorvidt bildet kan oppfattes som drikkepress overlater jeg til avholdsfanatikerne å avgjøre. Men godt fotoarbeid er og blir det. Roar Takk skal du ha, Roar! Kniven er skarp når det gjelder grensen til hva som er for mye når det gjelder denne fluiden... så avholdsfanatikerne gjør ihvertfall jobben lettere for seg selv ;-) Ja, jeg syntes fargene ble godt avstemt her... og dybden i himmelspeilingen er jo ikke å forakte heller ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg