syno92 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Hei, Jeg har vært sammen med min kjæreste nå et par år. I Sommer slet vi big time, og forholdet holdt på å gå i dass. Hun dro avgårde, og det gikk lang tid før vi både så hverander og snakket sammen. I et svakt øyeblikk da jeg var på vorsh greide idioten som jeg er å være utro. Nå har jeg fått klamydia, og trolig smitten min kjæreste. Nå går selvfølgelig forholdet vårt som et hurtigtog, og det er ingen andre jeg er mer glad i en henne. Mer fantastisk jente finnes ikke. Jeg fikk får et par dager siden vite at jeg har klamydia, og har aldri før vært så dærlig som jeg er nå. Dere som har tenkt til å skrive hvor idiot jeg er, at jeg burde bli kastrert, karma osv. kan spare dere for bryderiet. Jeg er minst like enig som dere. Jeg går rundt å hater meg selv for hva jeg har gjort hvert eneste minutt som går. Går rundt å er konstant kvalm av meg selv, er konstant på gråten og har ikke sovet et sekund siden jeg fikk vite dette. Er på ingen måte sund på meg, jeg er en jævlig person som burde blitt skadeskutt av en jævla hagle. Så til spørsmålet: De fleste av dere mener sikkert at jeg bør være ærlig å si det til henne. Det er ikke et tema. Det at jeg ikke kommer til å si det er ikke for å skjerme meg for ubehag. For min del kunne jeg gjerne blitt flådd levende for dette. Det er rett og slett for å skjerme henne. Hun har vært i gjennom så mye jævelskap gjennom tidene. Nå har vi det så bra (forhold messig), at jeg frykter bokstavelig talt at hun kan ta sitt eget liv dersom jeg sier det. Hun kommer til å miste troen på hele menneskeheten. Jeg skal til legen i morgen å få resept på en behandling for meg selv. Men har også fått tak i Azithromycin fra euroClinix.no. Dette er så vidt jeg har forstått den mest venlige behandlingen mot Klamydia og skal taes i teblettform to dager på rad. Vet dette er utspekulert og jævlig, men er det mulig til å få henne til å ta dette på en eller annen måte. Knuse dem å blande dem i en smoothie eller noe mat. Vil dette fungere? Jeg kommer til å slå opp med henne, ikke for at jeg ikke liker henne mer. Men rett og slett fordi hun fortjener noe så mye bedre en meg, men vil som sagt skjerme henne for dette. Finnes det en løsning? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Slå opp med henne, gå til fastlegen din og få henvisning til psykolog, prøv å gjøre livet ditt bedre. Jeg skulle gjerne ønsket du fortalte det til henne, men dette er noe du har full kontroll over selv uansett. Jeg ser at du selv sliter psykisk og for at ting skal bli bedre må dette tas ved roten, ellers kan ikke ditt liv bli bedre og ting har bare lettere for å gjentas eller bli verre. Det er hvertfall min mening. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Men hva faen er galt med folk? Man skal ha sex med et totalt fremmed menneske, også bruker man ikke kondom? Fatter og begriper ikke hva som foregår i hodet til folk. Med alle sykdommene som er ute og går, er det alles ansvar å begrense spredning. Pga deg, har du fått det, noe som du muligens fortjener, men så har du mest sannsynligvis smittet kjæresten din også. Og på toppen av det hele skal du pakke i henne tabletter kjøpt fra nett? Uten at hun vet noe. Er du helt sprø? Håper dama finner det ut, og anmelder deg for å "dope" henne. høres sikkert slemt ut, og det er det også. Null sympati. Neste gang kan det være noe verre enn klamydia du drar på deg 6 Lenke til kommentar
Shadowgirl Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Klamydia fortjente du så veldig også når du var utro! Faen altså. Utroskap er aldri greit. Hvorfor slo du ikke bare opp når hun dro avgårde? Lenke til kommentar
Populært innlegg Slai Skrevet 30. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Foreslå trekant, så litt etterpå sier du at "faen tror jeg har fått noe jeg, har du merka noe?". Endret 30. oktober 2014 av Slai 10 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Hvis du skal være sammen med henne videre: bland det i smoothien hennes Hvis du skal slå opp uansett: Vær ærlig. Endret 31. oktober 2014 av Henrik2k Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg ville ikke sagt du har vært utro. Hun dro fra deg, og dere snakket ikke på en lang stund? Hvis min kjæreste hadde bare dratt fra meg i mange uker uten å gi fra seg et lyd eller noe som helst, spesielt når forholdet allerede slet, så ville jeg sett på det som at det er ferdig, eller ihvertfall en pause, og at det ikke hadde gjort noe hvis jeg flørter med andre osv. Anonymous poster hash: 3adad...b62 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Putt tablettene i munnen hennes rett etter hun har sovnet, da svelger hun dem mest sannsynlig. Problem solved. Lykke til. Eventuelt påstå at du har hatt det siden før forholdet startet og sats på at hun ikke har sjekket seg rett etter at forholdet ble innledet. Endret 31. oktober 2014 av Priim Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Enig med AnonymDiskusjon, er heller ikke enig i at dette er utroskap i sin faste form. Du har dreit deg ut (og burde nok sagt det med en gang dere begynte på igjen), men det burde være tilgivelig(ish) Ikke finn på å lure henne til å ta en pille. Enten så sier du det, eller så lar du henne gå med sykdommen til hun merker noe selv. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 eller så lar du henne gå med sykdommen til hun merker noe selv. NEI, sykdommen kan gå uten symptomer og jenter kan bli sterile dersom de går med en over lengere tid! Så å ikke si noe er det siste vi skal gjøre. 2 Lenke til kommentar
blured Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du sier at forholdet er bedre enn noen gang, men likevel ønsker du å slå opp? Kan du ikke bare si det som det er, at du i perioden dere ikke var sammen lå med ei annen jente? 2 Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 eller så lar du henne gå med sykdommen til hun merker noe selv. NEI, sykdommen kan gå uten symptomer og jenter kan bli sterile dersom de går med en over lengere tid! Så å ikke si noe er det siste vi skal gjøre. Var ment som sarkasme.. skal selvsagt ikke la noen gå rundt med sykdom uten å gi beskjed. Satt det tydeligvis ikke nok på spissen. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du bør ikke fortelle det. Det man ikke vet har man ikke godt av å vite. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Et annet alternativ er å fortelle at du er uvel og sjekke deg (tips: Google mulige symptomer og si til henne at du har disse og bare dra casually til legen) for så å bli "sjokkert" og skylde på henne. Kanskje hun var utro selv? Er det vanlig å ha et langt opphold (tenker på prating om alt mulig) fra en jente? Jeg spekulerer i at hun i den tause "pausen" deres snakket med andre gutter. Det kan godt tenkes at hun selv testa gresset på den andre siden. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Det man ikke vet har man ikke godt av å vite. Said no literate person ever. 2 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Skremende holdninger til folk her ser jeg. hvordan kan man oppfordre til å stappe i et annet menneske piller? Hva om pillene gir allergiske reaksjoner, eller effekten kolliderer med andre tabletter hun alt går på? Er en grunn til at man skal rådføre seg med en lege. 5 Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Dette er såklart no du SKAL si. Hokjønn kan virkelig ta skade av å gå med dette og håper du blir anmeldt og havner i jailen om dette skulle skje. Feig j.... er det du er og du burde virkelig vært filleristet bare for å tenke på å hive piller i henne som hun kan reagere på eller i det hele tatt for å la henne gå med det! Edit: tydeligvis mange unge her som svarer som overhodet ikkje vet hva de prater om. Endret 31. oktober 2014 av Villfaren 4 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Dette er såklart no du SKAL si. Hokjønn kan virkelig ta skade av å gå med dette og håper du blir anmeldt og havner i jailen om dette skulle skje. Feig j.... er det du er og du burde virkelig vært filleristet bare for å tenke på å hive piller i henne som hun kan reagere på eller i det hele tatt for å la henne gå med det! Edit: tydeligvis mange unge her som svarer som overhodet ikkje vet hva de prater om. endelig noen som deler samme oppfattning som meg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvorfor er det å være ærlig et så stort problem? Har du driti på draget, bør du faen meg være mann nok til å innrømme feilen og. Spiller for så vidt ingen rolle at dere var borte fra hverandre en stund. Det gjør ikke utroskapet noe mindre vemmelig. Dere var fremdeles i et forhold etter det jeg kan skjønne. Så, som sagt, vær ærlig. 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Foreslå trekant, så litt etterpå sier du at "faen tror jeg har fått noe jeg, har du merka noe?". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg