Gå til innhold

Evolusjon vs. kreasjonisme (debatt for og imot evolusjonsteorien).

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Uff, og jeg som ville vise deg at hunder og bjørner har samme stamfar. Tenk så feil kunne jeg ta, det går visst ikke det

Blir nesten trist av å tenke på at slike personer er involvert i utdanning og politikk, særlig i USA. Det er forferdelig ondskapsfullt å prakke dette dritet på lettpåvirkelige barn

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff, og jeg som ville vise deg at hunder og bjørner har samme stamfar. Tenk så feil kunne jeg ta, det går visst ikke det

Du kan jo prøve, men før det, sjekk når den først hunden og den først bjørnen sånn ca. ble til.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve, men før det, sjekk når den først hunden og den først bjørnen sånn ca. ble til.

Når de ble til? Det går jo ikke an, de har jo alltid vært bjørner og hunder? De kan jo ikke bare ha "blitt til"? Møtte du deg selv i døra der eller?

Men siden du insisterer, værsågod:

https://en.wikipedia.org/wiki/Caniformia

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve, men før det, sjekk når den først hunden og den først bjørnen sånn ca. ble til.

Når de ble til? Det går jo ikke an, de har jo alltid vært bjørner og hunder? De kan jo ikke bare ha "blitt til"? Møtte du deg selv i døra der eller?

Men siden du insisterer, værsågod:

https://en.wikipedia.org/wiki/Caniformia

Selvsagt har bjørner og hunder blitt til en eller annen gang i fortiden. Men dette at de har blitt til, ved at et annet dyr som ikke er bjørn eller hund, ble til bjørn eller hund, slik det typisk evolusjonsteori diagramet ditt viser, er feil. Og like menigsløst som dette andre evolusjonsteori diagramet, du ser.

2u9q3j8.jpg380.c.92.36_frontis.jpg

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Nå har jeg gitt deg bevis, motbevis meg! Forklar meg hvordan bjørnen har blitt til!

Nøyaktig hvordan de første bjørnene ble til er det ingen som vet. Det eneste man vet er at disse første bjørnene hadde den iboende egenskapen, at de kunne bli til alle de forskjellige bjørne artene du i dag ser.

PS: Det diagramet er vel ikke noe bevis. Det er ikke bare å lage en animasjon en tegning eller et diagram og så er det sånn i virkeligheten.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Med iboende egenskap så mener du selvfølgelig at de har gener, og gener muterer og blir selektert i naturen. Altså, evolusjon.

Ja, men har noen bestridt det da cuadro ? Både kunstig og naturlig seleksjon er en kjent sak. Det er hvorvidt dette forklarer hvordan dyrene oppstod, som diskuteres.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Nå har jeg gitt deg bevis, motbevis meg! Forklar meg hvordan bjørnen har blitt til!

Nøyaktig hvordan de første bjørnene ble til er det ingen som vet. Det eneste man vet er at disse første bjørnene hadde den iboende egenskapen, at de kunne bli til alle de forskjellige bjørne artene du i dag ser.

PS: Det diagramet er vel ikke noe bevis. Det er ikke bare å lage en animasjon en tegning eller et diagram og så er det sånn i virkeligheten.

Har du i allefall noe å backe opp påstanden din angående bjørner? Noe? En link eller et sitat. Eller er dette bare i din fantasi?

I såfall, hvordan kan du bestride dette? Hvorfor går du ikke ut å prøver å finne ut av hvordan bjørnene kom til?

Lenke til kommentar

Har du i allefall noe å backe opp påstanden din angående bjørner? Noe? En link eller et sitat. Eller er dette bare i din fantasi?

I såfall, hvordan kan du bestride dette? Hvorfor går du ikke ut å prøver å finne ut av hvordan bjørnene kom til?

For deg så er jo et diagram en tegning et bevis ? Du trenger faktisk bare å tenke litt selv for å forstå hvor alle dagens bjørner eller hunder kommer i fra. De opprinelige hundene og bjørnene ! 

10ylz00.jpg

Endret av IHS
Lenke til kommentar

For deg så er jo et diagram en tegning et bevis ?

10ylz00.jpg

Du kan bedre enn dette, slutt å ro deg vekk. Jeg stilte deg et spørsmål, vær voksen og seriøs nok til å svare, du viser null respekt for diskusjonen og du tilfører ingenting på denne måten.

Lenke til kommentar

For deg så er jo et diagram en tegning et bevis ? Du trenger faktisk bare å tenke litt selv for å forstå hvor alle dagens bjørner eller hunder kommer i fra. De opprinelige hundene og bjørnene ! 

10ylz00.jpg

I see your "dog kind" and raise you "all kind".

Lenke til kommentar

WTF. Det at en hund blir mindre er jo ny informasjon. Hadde det ikke vært tilført ny informasjon ville hunden sett lik ut som sine foreldre.

IHS, ikke bare er du på bærtur med å argumentere mot andre, du er på bærtur med dine egne argumenter også. 

Lenke til kommentar

10ylz00.jpg

Du kan bedre enn dette, slutt å ro deg vekk. Jeg stilte deg et spørsmål, vær voksen og seriøs nok til å svare, du viser null respekt for diskusjonen og du tilfører ingenting på denne måten.

Var det en parodi på "no new information added" ?

Lenke til kommentar

WTF. Det at en hund blir mindre er jo ny informasjon. Hadde det ikke vært tilført ny informasjon ville hunden sett lik ut som sine foreldre.

IHS, ikke bare er du på bærtur med å argumentere mot andre, du er på bærtur med dine egne argumenter også. 

Heller ikke du har skjønt at alt det nødvendige genetiske materialet var tilstede i den opprinelige hunden, Lakus

Lenke til kommentar

10ylz00.jpg

Var det en parodi på "no new information added" ?

Kan du svare på spørsmålet mitt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...