Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Se hele denne og gi meg kommentarer på poengene og bevisene er du snill https://www.youtube.com/watch?v=Jw0MLJJJbqc Det gidder du nok ikke siden alt du sier og skriver og mener og synes og tror er sant. Jeg prøvde å se videoen. Jeg må innrømme at jeg klarte ikke å se hele vidoen, men siden jeg vet at evolusjonsteorien er løgn og at det ikke kan finnes noen beviser, så kan jeg gi den kommentaren at alt er løgn. Av det jeg så av videoen så kan jeg også si at han som snakket her virket veldig arrogant. Jeg tror at han selv vet at evolusjonsteorien er løgn,og at denne videoen er et forsøk på "brannslukking" for å hindre at folk finner frem til sannheten. Sannheten er at Gud har skapt både mennesker og dyr, og jorden er også skapt av Gud, Ingenting har utviklet seg fra ingenting, slik evolusjonsteorien sier. Så du følte omtrent det samme om den videoen som andre føler om dine videoer. Bra bra, point made. 2 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Ingenting har utviklet seg fra ingenting, slik evolusjonsteorien sier.Som du mange ganger har blitt fortalt, så sier ikke evolusjonsteorien dette. Nok en løgn fra din side. 4 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Ingenting har utviklet seg fra ingenting, slik evolusjonsteorien sier.Som du mange ganger har blitt fortalt, så sier ikke evolusjonsteorien dette. Nok en løgn fra din side. Du vet ikke mye om den evolusjonsteorien du forsvarer, for det den går ut på er jo nettopp at alt har utviklet seg selv av ingenting. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Da kan du kanskje peke på nøyaktig der evolusjonsteorien sier dette?Værsågod, du får si ifra når du finner det: https://en.wikipedia.org/wiki/Evolution. . . også får du heller etterpå finne ut at du helle snakker om hypotesen om abiogenisis: https://en.wikipedia.org/wiki/Abiogenesis Igjen - om du greier å få dette til å sitte, evolusjonsteorien forteller IKKE hvordan ikke-liv til liv oppsto. Er dette vanskelig for deg? Hvis så, kanskje du skal bare gi deg på bakgrunn av dette er noe du bare ikke oppfatter? Endret 19. juni 2017 av bshagen 2 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Ingenting har utviklet seg fra ingenting, slik evolusjonsteorien sier.Som du mange ganger har blitt fortalt, så sier ikke evolusjonsteorien dette. Nok en løgn fra din side. Du vet ikke mye om den evolusjonsteorien du forsvarer, for det den går ut på er jo nettopp at alt har utviklet seg selv av ingenting. Jeg vet i hvert fall vesentlig mer enn deg. Skal du diskutere evolusjonsteorien bør du i det minste vite hva den beskriver. Men det skjønner jeg er for mye å forlange av deg. 2 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ingenting har utviklet seg fra ingenting, slik evolusjonsteorien sier.Som du mange ganger har blitt fortalt, så sier ikke evolusjonsteorien dette. Nok en løgn fra din side. Du vet ikke mye om den evolusjonsteorien du forsvarer, for det den går ut på er jo nettopp at alt har utviklet seg selv av ingenting. Jeg vet i hvert fall vesentlig mer enn deg. Skal du diskutere evolusjonsteorien bør du i det minste vite hva den beskriver. Men det skjønner jeg er for mye å forlange av deg. Du tror du vet alt som er verdt å vite, men du vet ikke noe som helst. Du er, som de fleste andre, litt fortalt et sett løgner i skolen, og i din uforstand så forsvarer du innbitt disse løgnene, og avviser all sann kunnskap. Tragedien er at du forstår ikke selv hvor uvitende du er. Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Ingenting har utviklet seg fra ingenting, slik evolusjonsteorien sier.Som du mange ganger har blitt fortalt, så sier ikke evolusjonsteorien dette. Nok en løgn fra din side. Du vet ikke mye om den evolusjonsteorien du forsvarer, for det den går ut på er jo nettopp at alt har utviklet seg selv av ingenting. Jeg vet i hvert fall vesentlig mer enn deg. Skal du diskutere evolusjonsteorien bør du i det minste vite hva den beskriver. Men det skjønner jeg er for mye å forlange av deg. Tragedien er at du forstår ikke selv hvor uvitende du er. I motsetning til deg selv som forstår hvor kunnskapsløs dum du er ?? Det er SLÅENDE at du fullstendig mangler argumenter, mens det fra "motparten" florerer med argumenter, bevis og forklaringer. 3 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 inb4 ny YouTube-video som viser hvor dumme vi er. Laget av en sørstats-hippie uten jobb 3 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 (endret) @ Gammel Nok Heftige påstander du kommer med. Jeg vet mer enn deg om evolusjonsteorien, fordi jeg i det minste vet hva evolusjonsteorien dreier seg om. Hvor sier jeg at jeg vet alt som er verdt å vite? Hvordan underbygger du din påstand om at jeg ikke vet noe som helst? Avviser jeg all sann kunnskap? Tragedien er kanskje snarere hvor uvitende du er? Edit: @ Gammel Nok Endret 20. juni 2017 av Omnithunder 2 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. juni 2017 Del Skrevet 20. juni 2017 Du vet ikke mye om den evolusjonsteorien du forsvarer, for det den går ut på er jo nettopp at alt har utviklet seg selv av ingenting.Når ikke du har kilder på påstanden din skjønner alle at du lyver. 5 Lenke til kommentar
fokkeslasken Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Hmm... La meg se om jeg har forstått påstanden riktig. Evolusjonsteorien påstår egentlig at liv kom fra ingenting. Ingen dokumentasjon sier dette, som bare kan bety at vitenskapen lyver om sin egen løgn? Så de har èn løgn (ingenting til liv), men av en eller annen grunn sier de ikke dette og velger å lyve (liv til liv) om hva denne løgnen sier? Gir dette virkelig mening for dere bibelfantaster? 4 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Vi har all verdens ordentlige informasjon rett foran tomlene våre, allikevel evner enkelte å bruke videoer fra et nettsted der hvem som helst forskrudd idiot kan legge ut videoer som "bevis" for at en teori som står på ti tusener av beviser er feil....? Javel, sier litt om de som tror på slike videoer.. Dessverre er det noen som BEVISST velger å være idioter, av ymse årsaker, mest religiøse (og fremdeles er ikke religion fordummende?), fremfor å bruke ordentlig viten og kunnskap. Vel, dem om det. De kan være igjen på denne planeten og holde guden sin i hånden mens vi andre reiser videre... Fristende... 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Du tror du vet alt som er verdt å vite, men du vet ikke noe som helst. Du er, som de fleste andre, litt fortalt et sett løgner i skolen, og i din uforstand så forsvarer du innbitt disse løgnene, og avviser all sann kunnskap. Tragedien er at du forstår ikke selv hvor uvitende du er. Du gjør en vanlig feil tolkning av evolusjonsteorien(ET). Du tror at den omfatter livets oppstandelse. Det gjør den ikke! ET forutsetter at liv eksisterer og bekriver hvordan liv utvikler seg over tid. Debatten om livets oppstandelse ligger på tre plan, 1. Mosebok 1Mb) og to hypoteser biogenese(BS) og abiogenese(ABS). BS postulerer at liv kun kan komme fra annet liv. 1Mb og BS har mye til felles, men BS hevder ikke at liv nødvendigvis er fiks ferdig i form av mennesker, dyr, planter etc. BS aksepterer evolusjon. Det gjør ikke, som kjent, 1MB. ABS postulerer at biogenese er feil og at, gitt de rette forutsetninger, liv kan oppstå av seg selv på molekylært nivå. ET overtar så og utvikler dette liv til mennesker, dyr, planter etc. Håper dette er avklarende. Endret 21. juni 2017 av Larzen_91 Fjernet sitatpyramide 1 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Du gjør en vanlig feil tolkning av evolusjonsteorien(ET). Det er ingen feiltolkning når man har blitt gjort oppmerksom på fakta gjentatte ganger. Da er det bevisst løgn. 2 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Ikke om man ikke aksepterer fakta som fakta. En løgn er å bevisst si noe man selv vet er falskt. Det er etter min oppfatning ofte ikke tilfellet blant de fleste gjengse religiøse. Selv om man såklart har løgnere, det finnes overalt. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Ikke om man ikke aksepterer fakta som fakta. En løgn er å bevisst si noe man selv vet er falskt. Det er etter min oppfatning ofte ikke tilfellet blant de fleste gjengse religiøse. Selv om man såklart har løgnere, det finnes overalt.En kan velge å ikke akseptere evolusjonsteorien. Taler man mot den, så er det ikke løgn. Men når man mot bedre vitende taler mot en "definisjon", så er det løgn. Problemet ar således ikke om man "tror" på evolusjonsteorien eller ikke. At man regelrett "driter" i hva den er "definert" som, er i beste fall løgn. Og i dette tilfellet er det ganske sikkert gjort bevisst. 2 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 Bibelen inneholder et utvalg tekster som er satt sammen av en elite. Deretter er den i 2000 år blitt "pushet" på alle jordens folk av den største elite-organisasjonen verden noen gang har sett. Nei, den elite-boka der bør man styre klar av. 4 Lenke til kommentar
Arve Synden Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Du tror du vet alt som er verdt å vite, men du vet ikke noe som helst. Du er, som de fleste andre, litt fortalt et sett løgner i skolen, og i din uforstand så forsvarer du innbitt disse løgnene, og avviser all sann kunnskap. Tragedien er at du forstår ikke selv hvor uvitende du er. Denne kan fort snus rundt: Du tror du vet alt som er verdt å vite, men du vet ikke noe som helst. Du er, som de fleste andre religiøse, blitt fortalt et sett løgner fra presteeliten, og i din uforstand så forsvarer du innbitt disse løgnene, og avviser all sann kunnskap. Tragedien er at du forstår ikke selv hvor uvitende du er. Tenker den satt Edit: Med andre ord, du kommer ikke med noen saklige argumenter, du kaster dritt. Endret 21. juni 2017 av Arve Synden 4 Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 21. juni 2017 Del Skrevet 21. juni 2017 (endret) Ikke om man ikke aksepterer fakta som fakta. En løgn er å bevisst si noe man selv vet er falskt. Det er etter min oppfatning ofte ikke tilfellet blant de fleste gjengse religiøse. Selv om man såklart har løgnere, det finnes overalt. Jeg er uenig. Man kan ikke avskrive de faktiske forhold man er blitt opplyst om ved at man ikke akseptere det. F.eks kan man jo prøve: Beklager konstabel, men jeg aksepterer ikke din fakta vedr, 60km/t grense her. Dette blir litt som Tumps alternativ fakta, der alle kan finne på egne fakta som gjelder. Har man blitt opplyst om et faktum gang på gang, kan man ikke henvise til uvitenhet. Endret 21. juni 2017 av Ribo 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg