afterall Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Mener å huske et kreasjonistargument er at krysning av hunder ikke fører til ny informasjon, siden de visstnok kun blir mindre eller noe sånt? Ligeren, krysning av tiger og løve, er jo større enn både tigeren og løven. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 Moderatormelding 5 innlegg er fjernet grunnet off topic i form av persondebatt. Da tar vi et felles tak og fokuserer på sak fremover, altså argumenter for/mot evolusjon og kreasjon. Surmaget småkrangling om hvem som debatterer ordentlig eller ei kan vi overlate til den yngre garde, og selv holde oss for gode til. Om man har kommentarer til en brukers debatteknikk (eller mangel på dette) så kan man enten rapportere inn på vanlig vis eller sende en PM til en på moderatorlaget. Om det kan kommenteres på en saklig måte i diskusjonen er det selvfølgelig relevant, men det er tydelig at slike ting sklir fort ut og at det blir en skyttergravskrig med tungerekking som skyts. Kommentarer på moderering tas på PM, ikke i tråden. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 17. juni 2017 Del Skrevet 17. juni 2017 (endret) King Crocoduck har gått heat-to-head med Kent Hovind i en direkte hangout debatt Endret 17. juni 2017 av bshagen 8 Lenke til kommentar
IHS Skrevet 18. juni 2017 Del Skrevet 18. juni 2017 (endret) Mener å huske et kreasjonistargument er at krysning av hunder ikke fører til ny informasjon, siden de visstnok kun blir mindre eller noe sånt? Ligeren, krysning av tiger og løve, er jo større enn både tigeren og løven. Det er ikke slik at hunder bare kan bli mindre og mindre hunder, for hver ny krysning som finner sted. Det at man gradvis har krysset frem store hunder av mindre hunder, viser det. Du kan likevel ikke krysse frem noe annet en hunder fra hunder, for hunder kan ikke bli noe annet enn hunder, samme hvor mange milliarder år du holder på. Den samme regelen gjelder for alle andre dyr og mennesker. Endret 18. juni 2017 av IHS Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 King Crocoduck har gått heat-to-head med Kent Hovind i en direkte hangout debatt Skulle akkurat til å poste den videoen men ser at du kom meg i forkjøpet. Jeg har abbonert på KCs videoer i et års tid nå. Mye bra materiale. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Jepp, fyren kan sin fysikk, jeg liker den kanalen godt jeg også - han er god til å forklare, selv for tullebukker som megselv Endret 19. juni 2017 av bshagen Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 It's 2017 And People STILL Believe In Evolution? Modern Science Proves Intelligent Design. https://www.youtube.com/watch?v=4wCxkBnm3ow Er det rart jeg hevder Kristen tro bør bli en diagnose, som må avvennes på lik linje med alkohol, narkotika og psykiske lidelser. Etter 6 minutter kom videoen til "kjernen i evolusjon" og hoppet elegant over den uten en gang å nevne den. Tilfeldighet, Nei! Kunnskapsløshet, Nei. Forfalskning av virkelighet, Ja! Kristendom driver normale mennesker til løgn for å forvrenge virkelighet. Forvrenge virkelighet fordi virkelighet avslører bibelen for det den virkelig er. Bedrag! 3 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 The Elite Don't Want You To Know: GOD IS REAL - Here's the Proof. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Så du debatten over, Gammel Nok? Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Så du debatten over, Gammel Nok? Hvilken debat ? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Hvilken debat ? Jeg har rett du har feil YT er den eneste sanne kilde. Alt jeg sier er sannhet. Ta deg en bolle. Fikset innlegget ditt 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Så du debatten over, Gammel Nok? Hvilken debat ? Som jeg postet og Frihetensregn siterte, den er rett over her #4527 Der går de over hvor gammel jorden er, det tipper jeg du burde se litt på Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Så du debatten over, Gammel Nok? Hvilken debat ? Som jeg postet og Frihetensregn siterte, den er rett over her #4527 Der går de over hvor gammel jorden er, det tipper jeg du burde se litt på Debatten med Kent Hovind har jeg hørt. Egentlig så sporet den av og ble ført også på helt gale premisser, bortsett fra i begynnelsen med andungen og krokodillen. Det gikk som det som regel går på dette forumet også, de som tror på evolusjonsteorien unngår å svare på spørsmål og prøver heller å vri debatten over på noe annet som de selv mener de vet mye om, og der stopper det fordi de mener at de selv vet alt som er verdt å vite, og de er for arrogant til å innrømme at de selv kan ta feil. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Rette ræva som renner Gammel Nok 4 Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Rette ræva som renner Gammel Nok Jeg traff altså midt i blinken. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 (endret) Du unngår altså å svare på om hvor gammel jorden er? For det er jo det jeg hintet til, og som er en av kreasjonistenes kjepphester, og Hovind får direkte juling i den debatten - som jeg tipper du ikke kom til, for du så nok kanskje ikke hele videoen - og om du gjorde, så later du som om at dette ikke er temaet Endret 19. juni 2017 av bshagen 1 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Det er ikke slik at hunder bare kan bli mindre og mindre hunder, for hver ny krysning som finner sted. Det at man gradvis har krysset frem store hunder av mindre hunder, viser det. Du kan likevel ikke krysse frem noe annet en hunder fra hunder, for hunder kan ikke bli noe annet enn hunder, samme hvor mange milliarder år du holder på. Den samme regelen gjelder for alle andre dyr og mennesker. Du vet, definisjonsmessig, fortsatt ikke hva "hund" vil si. Dermed gir ikke dette utspillet noe mening i noen som helst konkret kontekst. Dette har du blitt "tatt for" tidligere. Velkommen tilbake til en ny runde. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Rette ræva som renner Gammel Nok Jeg traff altså midt i blinken. Se hele denne og gi meg kommentarer på poengene og bevisene er du snill https://www.youtube.com/watch?v=Jw0MLJJJbqc Det gidder du nok ikke siden alt du sier og skriver og mener og synes og tror er sant. Lenke til kommentar
Gammel Nok Skrevet 19. juni 2017 Del Skrevet 19. juni 2017 Rette ræva som renner Gammel Nok Jeg traff altså midt i blinken. Se hele denne og gi meg kommentarer på poengene og bevisene er du snill https://www.youtube.com/watch?v=Jw0MLJJJbqc Det gidder du nok ikke siden alt du sier og skriver og mener og synes og tror er sant. Jeg prøvde å se videoen. Jeg må innrømme at jeg klarte ikke å se hele vidoen, men siden jeg vet at evolusjonsteorien er løgn og at det ikke kan finnes noen beviser, så kan jeg gi den kommentaren at alt er løgn. Av det jeg så av videoen så kan jeg også si at han som snakket her virket veldig arrogant. Jeg tror at han selv vet at evolusjonsteorien er løgn,og at denne videoen er et forsøk på "brannslukking" for å hindre at folk finner frem til sannheten. Sannheten er at Gud har skapt både mennesker og dyr, og jorden er også skapt av Gud, Ingenting har utviklet seg fra ingenting, slik evolusjonsteorien sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg