perpyro Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hvor mye DNA har vi og på hvilken måte beviser det utenfor enhver tvil og med vitenskapelig metode at mennesker stammer fra "urapen". Hvilken mengde data har vi egentlig? Vi "stammer" ikke fra noen ur-ape, vi ER aper... Vi har tonnevis av data og beviser for dette, så å påstå dette du her påstår klassifiserer deg som en som påsto at havet ikke var salt på andre steder enn akkurat der han hadde smakt på havet... Så dumt blir det. For ikke interesserer det deg å sjekke en dritt om dette, du har allerede bestemt deg for at dette er tull og ingen andre enn deg selv kan overbevise deg om noe annet... Og så lenge du fornekter alt som ikke har med religiøse vrangforestillinger så er det egentlig ingen vits i å sitte å fore deg med informasjon heller... Det er kun å kaste bort bokstaver. Du vil være ignorant og fordummet så det er bare å ønske deg lykke til i livet. Sint, aggressiv, påståelig og angripende kommentar gidder jeg ikke å svare på. Type de du kom med i post #1120 side 56? 2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Aha. Du mener fordi vi deler deler av gener med sjimpanse at det er slektskap mellom aper og mennesker? Du mener vel også at vi er i slekt med bananer da, siden vi deler 50% av DNA med bananer?Den er jeg nysjerrig på kreasjonist forklaringen på hvorfor vi deler DNA med bananen. 1 Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Her er sammenligning mellom HELE genomet til mennesket og HELE genomet til sjimpansen Jaha. Hva mener du å bevise med det? Hva er det du mener å henvise til egentlig? Er det bevis på at mennesker stammer fra sjimpanse? Skal jeg lese det uten å vite hva poenget ditt er? Her beviser du atter en gang mangelen på vitenskapelig forståelse.?Du fikk se bevisene for slektskapet mellom mennesket og sjimpansene. Aha. Du mener fordi vi deler deler av gener med sjimpanse at det er slektskap mellom aper og mennesker? Du mener vel også at vi er i slekt med bananer da, siden vi deler 50% av DNA med bananer? Nei, det er ikke det jeg mener. Når man kommer med DNA bevis i en rettsal så henvises det skjelden til bananer. Du forstår ikke grunnleggende vitenskapelige begreper, du forstår ikke grunnleggende evolusjon, hva får deg til å tro at du forstår genetikk. Jeg tenker IKKE på at man deler forskjellige gener med andre organismer. Det ligger så vanvittig MYE dypere enn som så. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Perpyro? #1120 fra side 56? Mener du den er sint, aggressiv, påståelig og angripende? Du kan vel også se at den posten er full av spørsmålstegn, noe som ikke er en klassisk måte å formulere påståelighet på. Så da vil jeg si at ingen av de 4 adjektivene over er gjeldene. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Aha. Du mener fordi vi deler deler av gener med sjimpanse at det er slektskap mellom aper og mennesker? Du mener vel også at vi er i slekt med bananer da, siden vi deler 50% av DNA med bananer? Igjen viser du klart og tydelig at du ikke skjønner det du har satt deg fore å kritisere... Ja, vi er i slektskap med ALT levende på denne planeten, fisker, fugler, insekter, trær og busker... Alt! Et eller annet sted i løpet av de 3,5 milliarder år så deler vi forfader med alt som lever på denne planeten ja... Noen veldig langt tilbake, andre, som sjimpanser, delte vi forfar med for ca 6 millioner år siden... Som vi deler hele 98,6% av DNA et med... Plukker i fra hverandre? Du? Ha ha, nå måtte jeg le, du skjønner jo ikke engang hva du liksom plukker i fra hverandre engang... 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Aha. Du mener fordi vi deler deler av gener med sjimpanse at det er slektskap mellom aper og mennesker? Du mener vel også at vi er i slekt med bananer da, siden vi deler 50% av DNA med bananer?Den er jeg nysjerrig på kreasjonist forklaringen på hvorfor vi deler DNA med bananen. Er det noen kreasjonister her inne for øyeblikket? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Aha. Du mener fordi vi deler deler av gener med sjimpanse at det er slektskap mellom aper og mennesker? Du mener vel også at vi er i slekt med bananer da, siden vi deler 50% av DNA med bananer?Den er jeg nysjerrig på kreasjonist forklaringen på hvorfor vi deler DNA med bananen. Er det noen kreasjonister her inne for øyeblikket? Hva er det du klassifiserer deg som? Magiker? Poff, også var mennesker der liksom? 2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Perpyro? #1120 fra side 56? Mener du den er sint, aggressiv, påståelig og angripende? Du kan vel også se at den posten er full av spørsmålstegn, noe som ikke er en klassisk måte å formulere påståelighet på. Så da vil jeg si at ingen av de 4 adjektivene over er gjeldene. Enten er du finnmarking og er således på alle måter undskyldt, kommer du fra andre deler av landet er dette en ekstremt aggresiv måte å spørre på der du overhode ikke er interresert i svarene du eventuelt måtte få. EDIT. Krøll med quote og annet. Endret 27. september 2016 av perpyro 2 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Det er et lite problem du, Zeebra, vil støte på i din quest for å velte evoT... Du må komme opp med en teori som ikke bare motbeviser evoT, men også FORKLARER dette med utvikling og slikt bedre en evoT... Hvordan skal du klare det? Når du ikke engang klarer å skjønne evoT? Endret 27. september 2016 av RWS 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Aha. Du mener fordi vi deler deler av gener med sjimpanse at det er slektskap mellom aper og mennesker? Du mener vel også at vi er i slekt med bananer da, siden vi deler 50% av DNA med bananer? Igjen viser du klart og tydelig at du ikke skjønner det du har satt deg fore å kritisere... Ja, vi er i slektskap med ALT levende på denne planeten, fisker, fugler, insekter, trær og busker... Alt! Et eller annet sted i løpet av de 3,5 milliarder år så deler vi forfader med alt som lever på denne planeten ja... Noen veldig langt tilbake, andre, som sjimpanser, delte vi forfar med for ca 6 millioner år siden... Som vi deler hele 98,6% av DNA et med... Plukker i fra hverandre? Du? Ha ha, nå måtte jeg le, du skjønner jo ikke engang hva du liksom plukker i fra hverandre engang... Du mener man blir hva man spiser? Det er derfor vi har blitt til bananer over tid? Jeg vil nå heller si vi har blitt banale. Banale ≠ bananer. For alt du vet kan vi også være identisk eller nær identisk og dele mesteparten av vårt DNA med liv på andre planeter. Du kan ikke bevise at ekslusivt er noe som er tilfellet på jorden. Da er vi tilbake til argumentasjonen min på side 60 i diskusjonen, angående økosystemet og andre planeter, parasitter osv. Som sagt. Vi trenger større mengder data. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Perpyro? #1120 fra side 56? Mener du den er sint, aggressiv, påståelig og angripende? Du kan vel også se at den posten er full av spørsmålstegn, noe som ikke er en klassisk måte å formulere påståelighet på. Så da vil jeg si at ingen av de 4 adjektivene over er gjeldene. Enten er du finnmarking og er således på alle måter undskyldt, kommer du fra andre deler av landet er dette en ekstremt aggresiv måte å spørre på der du overhode ikke er interresert i svarene du eventuelt måtte få. Jaha, Har du en kilde på det? Hvor er linken til at den påstanden stemmer? Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Hva er det du klassifiserer deg som? Magiker? Poff, også var mennesker der liksom? Nei. Det eneste som tror at ting er "Poff" og plutselig var det noe der et vitenskapen selv med sin big bang teori. Menneskets eksistens trenger overhode ikke være noe poff, det kan være forklart med noe så enkelt som genmanipulering. En vitenskap selv mennesker i vår primitive tilstand har litt kjennskap til og kan drive med. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Nei, det er ikke det jeg mener. Når man kommer med DNA bevis i en rettsal så henvises det skjelden til bananer. Du forstår ikke grunnleggende vitenskapelige begreper, du forstår ikke grunnleggende evolusjon, hva får deg til å tro at du forstår genetikk. Jeg tenker IKKE på at man deler forskjellige gener med andre organismer. Det ligger så vanvittig MYE dypere enn som så. Hva er det som beviser med dine data at mennesker og sjimpanser er i slekt da? Endret 27. september 2016 av zeebra Lenke til kommentar
RWS Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 For alt du vet kan vi også være identisk eller nær identisk og dele mesteparten av vårt DNA med liv på andre planeter. Du kan ikke bevise at ekslusivt er noe som er tilfellet på jorden. Da er vi tilbake til argumentasjonen min på side 60 i diskusjonen, angående økosystemet og andre planeter, parasitter osv. Herregud... Gjør i det minste oss en tjeneste å sett deg LITT inn i hva du snakker om er du snill.... Dette blir håpløst... Fordi det kan være livsformer med vårt DNA på andre planeter så er evoT tull? Hæ? Hva er det du fabler om? EvoT har da aldri tatt mål av seg på andre områder enn som en forklaring for utviklingen vi ser her på jorden... Noe som faktisk hadde vært sant om selveste allah og drittsekken av en profet viste de stygge trynene sine på denne planeten akkurat i dette øyeblikk... Bevis for en gud vil ikke endre at evoT er fakta engang, og da sier det seg egentlig selv at tullet ditt om andre planeter og derfor.... er rør... Du vet ikke hva du snakker om og du beviser det igjen og igjen... Hvorfor ikke bare kjøpe en grei bok som forklarer dette enkelt og greit? Jeg har et par tips, andre har sikkert også noen tips på gode lettleste bøker om evoT som du kan lese... Men det blir vel for mye jobb kanskje? Bedre å fornekte og tulle om andre planeter kanskje... Uansett ikke en tråd om evolusjon, så det er like greit å avslutte dette her, for dette blir bare tull. Blir som å forklare ballistics til en to åring, håpløst... 4 Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Nei, det er ikke det jeg mener. Når man kommer med DNA bevis i en rettsal så henvises det skjelden til bananer. Du forstår ikke grunnleggende vitenskapelige begreper, du forstår ikke grunnleggende evolusjon, hva får deg til å tro at du forstår genetikk. Jeg tenker IKKE på at man deler forskjellige gener med andre organismer. Det ligger så vanvittig MYE dypere enn som så. Hva er det som beviser med dine data at mennesker og sjimpanser er i slekt da? Samme som bevisene som viser at du og din søster er i slekt. Genetiske likheter som bare kan være et resulat av slektskap. 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Herregud... Haleluja, endelig Gjør i det minste oss en tjeneste å sett deg LITT inn i hva du snakker om er du snill.... Dette blir håpløst... Det er ikke jeg som snakker om evolusjonsteori. Det er du og andre her som snakker om evolusjonsteori. Heed your own words Fordi det kan være livsformer med vårt DNA på andre planeter så er evoT tull? Hæ? Hva er det du fabler om? Det er du som påstår at fordi vi deler gener med andre ting her på planeten så er det "bevis" på at vi er i slike med ALT her på planeten. Ja, vi er i slektskap med ALT levende på denne planeten, fisker, fugler, insekter, trær og busker... Alt! Derfor nevner jeg at du ikke vet om vi også er "i slekt med ALT" på andre planeter også Uansett ikke en tråd om evolusjon, så det er like greit å avslutte dette her, for dette blir bare tull. Blir som å forklare ballistics til en to åring, håpløst... Det er du som er besatt av evolusjonsteorien, ikke meg. Jeg er bare kritisk til din tro. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Jaha, Har du en kilde på det? Hvor er linken til at den påstanden stemmer? Ja jeg har det. Hva slags bevis er f.eks noen få beinrangel? Har du DNA kode til disse kattedyrene tilbake i tid som faktisk kan påvise noe som helst eller dømmer du det basert på forsiden av boken heller enn å lese boken?Vil kalle dette ekstremt dårlig forkledde aggresive påstander fremlagt som spørsmål. Endret 27. september 2016 av perpyro 3 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 (endret) Nei, det er ikke det jeg mener. Når man kommer med DNA bevis i en rettsal så henvises det skjelden til bananer. Du forstår ikke grunnleggende vitenskapelige begreper, du forstår ikke grunnleggende evolusjon, hva får deg til å tro at du forstår genetikk. Jeg tenker IKKE på at man deler forskjellige gener med andre organismer. Det ligger så vanvittig MYE dypere enn som så. Hva er det som beviser med dine data at mennesker og sjimpanser er i slekt da? Samme som bevisene som viser at du og din søster er i slekt. Genetiske likheter som bare kan være et resulat av slektskap. Akkurat som bananer også da mener du. Bare litt mindre i slekt enn med familien min? At vi har genetiske likheter med sjimpanser er overhode ikke bevis på at vi er i familie, det beviser at vi deler gener. Noe vi også gjør med bananer og fruktfluer og masse andre ting. Endret 27. september 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Ribo Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Nei, det er ikke det jeg mener. Når man kommer med DNA bevis i en rettsal så henvises det skjelden til bananer. Du forstår ikke grunnleggende vitenskapelige begreper, du forstår ikke grunnleggende evolusjon, hva får deg til å tro at du forstår genetikk. Jeg tenker IKKE på at man deler forskjellige gener med andre organismer. Det ligger så vanvittig MYE dypere enn som så. Hva er det som beviser med dine data at mennesker og sjimpanser er i slekt da? Samme som bevisene som viser at du og din søster er i slekt. Genetiske likheter som bare kan være et resulat av slektskap. Akkurat som bananer også da mener du. Nei ingen ting som bananer og det har jeg fortalt deg tidligere. Selv om to organismer har det samme genet kan likevel genene være svært så forskellige. Du kan heller tenke på fusjonen av krom 2. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 27. september 2016 Del Skrevet 27. september 2016 Som vi deler hele 98,6% av DNA et med... Noe bevis for den påstanden? Selv har jeg lest andre anslag. Jeg har også lest at jo mer sammenlikningsgrunnlag vi har, desto mindre er de faktiske likhetene i prosentantall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg