Arve Systad Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Holder på å teste det php greiene no, men du seier at legg alle sidene i sider/ Er det mulig å ha f eks sider/meg/generelt.htm, eller må eg ha sider/generelt.htm ?? Vil bli litt rotete vist eg må ha alle .htm filene i samme mappa, og må linke om alle bildene .. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Holder på å teste det php greiene no, men du seier at legg alle sidene i sider/Er det mulig å ha f eks sider/meg/generelt.htm, eller må eg ha sider/generelt.htm ?? Vil bli litt rotete vist eg må ha alle .htm filene i samme mappa, og må linke om alle bildene .. Nei, det går bra. Hvis du skal linke i php, husk å hiv et punktum før første folder: \"./sider/meg/balbla.php\" Lenke til kommentar
dms Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Vil bli litt rotete vist eg må ha alle .htm filene i samme mappa, og må linke om alle bildene .. Husk at bilder må linkes relativt til index.php og ikke sider/en_side.html ettersom en_side.html stappes inn i index.php av serveren. Så bildene må nok omadresseres uansett. en_side.html skal selvfølgelig heller ikke inneholde tagger som <html>, <head>, <body> osv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Prøvde litt no nettopp, men om <html> <head> og <body> var der hadde vist ingenting å sei, dei funka iallefall med dei og. Men når eg trykte på en link på menyen, så blei mouseoveren på menyen oransje istede for lys grå... korfor?? At eg må relatere alle linker i forhold til index.php - vil det sei at eg må lage "alle" linker og bilder og sånn på nytt igjen?? Har en del bilder nemlig, og.. huff vist det må skje.. Uansett, var kos at det funka iallefall (sida er tatt ned no, skal forandre alt før eg legge den oppgjen ) Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Det er mulig at d bare er meg men jeg syns at siden var litt bred i forhold til høyden. Så litt rart ut hos meg ihvertfall. Eller en kul og ren side. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Må si meg enig i det meste som har kommet frem så langt; Dropp iframen og heller utvid tabellen vertikalt etter innholdsmengde. Utvid margen i menyen. Det er det definitivt plass til! Samme gjelder vel egentlig også på høyresiden. Etter hva jeg tidligere har sett av deg, synes jeg jo at du kunne lage en litt phetere logo/banner. Det er du helt klart i stand til. Bare min mening. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2003 Mulig det PoleCat, men eg vil berre få ferdig det reint tekniske først Men /me likte banneren så godt! Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 Men /me likte banneren så godt! Jeg også Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Ikke skift logo da. Likte den kjempegodt jeg. ) Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Siden er blitt litt kjedelig.... Bruk ca. 5 - 10 px padding i menyen til venstre... Da ser det 1337-ere ut. Flott side! Tho noen ting jeg ville ha endret på: - Har i det siste begynt å få virkelig sansen for "padding". Orginalt Mikka. Ser ut som du er først ute med de gode rådene. Stao pao! :!: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kan hende han ikke så Toolshed sitt innlegg først da. Makan Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 gadd ikke å lese gjennom alle innleggene før jeg svarte. Håper du kan tilgi meg for den store synden. (Dessuten amputerte du avsnittet. Det stod også noe om at han kunne ha mye mere padding i hovedfeltet.) EDIT: Nå går jeg og henger meg i skam. :grine: Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Det er dine ord. Duh, dette er en bagatell, ikke sant. Slikt skjer stadig vekk. Bare en kommentar: Neste gang burde du qoute hele avsnittet eller til ta med hele sammenhengen og det som er viktig for den som blir sitert å få frem. Tror vi avslutter den diskusjonen her. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Har no satt inn det php greiene, og fått alt til å funke Det blei ca 1000 ganger bedre enn iframe Takker for alle tips, men berre fortsett med innspill.. Har mekka litt padding i menyen, og skal gjøre det på innholdet også, ser litt inneklemt ut lissom.. men ikkje no.. en anna gang.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Setter du på noe padding på "hovedfeltet" nå, blir dette genialt. Har ikke prøvd, men la meg anslå at 50-100 px ikke er å forakte. Husk at du ikke nødvendigvis trenger å bruke padding, bare det blir opprom. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Lagt litt padding på hovedfeltet no, 10 px i top (elns), og 5 på venstre side... Blei det bedre? Er det noke meir eg kan gjøre for å piffe sida opp endå meir?? - Arve Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Menyen står enda KLIN inntil, det ser ikke bra ut. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 PoleCat: Prøvd å refreshe (vist du bruker opera), den er av og til litt treig på det, for no skal menyen vere 5px padding på... Skjekka både i opera og IE... Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Dette blir vel mest repetering av andres forslag, men mer luft i menyen, og fra teksten i midten til kantene, blir bedre. Du kunne også tatt å hatt mer luft mellom selve logoen og innholdet nedenfor. La det vertikale vargeskiftet som er i menyen, bare være 50-100px, i bunnen. Det ser ikke like bra ut når det strekkes over hele menyen. Prøv å gjør begge de to boksene ved siden av hverandre, uavhengig. Det vil si, fjern den horisontale linja helt nederst, som setter dem sammen. Og, kvitt deg med den iframen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå