Woods Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan et sånt sadistregime tiltrekker seg så mange og kan bre seg sånn, syns jeg er forunderlig. Hva feiler det folk? Noe er veldig galt. Kan det ha noe med religion å gjøre? Jepp, har nok det. Finnes nok av slike idioter i denne verden... Hele tråden minner meg om noe Jim Jefferies sa en gang; I imagine ill be 80 years old and ill be sitting in my chair and my grandson will be out on the floor looking up at me adoringly and ill go “now, there use to be these people called Arabs, and they lived in the middle east, or as you call it ‘the radiation zone’. In 2020 president Macaulay Culkin got really upset with the Arabs and he nuked them all, but what Macaulay Culkin and the rest of the Americans didn’t realize was that china had slowly but surely become the super power of the world. so while the Americans were nuking the Arabs, the Chinese were nuking the Americans, so that’s why we have no Americans or Arabs”. and my grandson will look up at me and go “多數民眾贊成驚人” - Jim Jefferies På kanten og OT... men det er fredag! Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan et sånt sadistregime tiltrekker seg så mange og kan bre seg sånn, syns jeg er forunderlig. Hva feiler det folk? Noe er veldig galt. Kan det ha noe med religion å gjøre? Jepp, har nok det. Finnes nok av slike idioter i denne verden... Hele tråden minner meg om noe Jim Jefferies sa en gang; Religiøsitet er roten til det meste av elendighet. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan et sånt sadistregime tiltrekker seg så mange og kan bre seg sånn, syns jeg er forunderlig. Hva feiler det folk? Noe er veldig galt. Kan det ha noe med religion å gjøre? Jepp, har nok det. Finnes nok av slike idioter i denne verden... Hele tråden minner meg om noe Jim Jefferies sa en gang; Religiøsitet er roten til det meste av elendighet. En ekstremt naiv holdning som gjør at vi er dømt til å gjennta de samme feilene om og om igjen. Elendigheta lever i beste velgående uten religion, og det å koke situasjonen i midtøsten og nordafrika ned til religion blir for enkelt. Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan et sånt sadistregime tiltrekker seg så mange og kan bre seg sånn, syns jeg er forunderlig. Hva feiler det folk? Noe er veldig galt. Kan det ha noe med religion å gjøre? Jepp, har nok det. Finnes nok av slike idioter i denne verden... Hele tråden minner meg om noe Jim Jefferies sa en gang; Religiøsitet er roten til det meste av elendighet. En ekstremt naiv holdning som gjør at vi er dømt til å gjennta de samme feilene om og om igjen. Elendigheta lever i beste velgående uten religion, og det å koke situasjonen i midtøsten og nordafrika ned til religion blir for enkelt. Ja det er for enkelt, enig i det. Men det er også mye sant i det. Det kommer du ikke vekk i fra. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan et sånt sadistregime tiltrekker seg så mange og kan bre seg sånn, syns jeg er forunderlig. Hva feiler det folk? Noe er veldig galt. Kan det ha noe med religion å gjøre? Sikker på at religionen ikke bare er en slags unnskyldning? At er er i de menneskene som er sånn noe er feil? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvordan et sånt sadistregime tiltrekker seg så mange og kan bre seg sånn, syns jeg er forunderlig. Hva feiler det folk? Noe er veldig galt. Kan det ha noe med religion å gjøre? Jepp, har nok det. Finnes nok av slike idioter i denne verden... Hele tråden minner meg om noe Jim Jefferies sa en gang; Religiøsitet er roten til det meste av elendighet. En ekstremt naiv holdning som gjør at vi er dømt til å gjennta de samme feilene om og om igjen. Elendigheta lever i beste velgående uten religion, og det å koke situasjonen i midtøsten og nordafrika ned til religion blir for enkelt. Ja det er for enkelt, enig i det. Men det er også mye sant i det. Det kommer du ikke vekk i fra. Religion er en god unnskyldning og noen ganger en god motivator. Grusomhetene kommer stort sett av helt andre grunner. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Både PST og Nordens fremste terrorforsker mener Norges bidrag kan endre trusselbildet.Britiske reisende advares mot økt fare for terrorangrep i absolutt alle land. Endret 1. november 2014 av Horten Market Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 7. november 2014 Del Skrevet 7. november 2014 Religion er en god unnskyldning og noen ganger en god motivator. Grusomhetene kommer stort sett av helt andre grunner. Det har du helt rett i. Samtidig må vi vel erkjenne at noen religioner motiverer mer til ondskap enn andre. Men et menneske kan finne motivasjon til sin ondskap selv i et godt budskap. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Slik det ser ut så er IS noen galninger som tror de kjemper en god sak, som lar det gå ut over uskyldige (skyldige i deres øyne). I så hendseende skiller de seg ikke nevneverdig fra enhver annen stat, den norske inkludert. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå