tor_erik Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Folkens, Far Cry lansering kommer nærmere og nærmere dag for dag. (Virkelig?) Uansett, skjermbildene og det jeg har hørt om spillet til nå rocker! Post info om spillet her, pluss deres meninger om det! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Virker fett ja. (Har ikke sett på det på lenge da !) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 motoren virker phet, men får se litt nærmerer på spillet når det nærmer seg utgivelse. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 motoren virker phet, men får se litt nærmerer på spillet når det nærmer seg utgivelse. Btw. Når kommer det a? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 29. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2003 Enig i at det ikke er mye annet nytt enn skjermbilder, men så lenge de er såååå fete...! Så er det greit. Men skulle gjerne sett en beta, ja... www.tothegame.com har 28. nov... Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 ÅÅÅHHH, elsker spill med tropiske klima:D Etter å ha sett noen av screenshoota så fikk eg lyst på ein ferie til ei sydhavsøy Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Gleder meg som en unge til å teste dette spillet!!! Litt info: - Polybump - teknologi: Gjør om høgoppløsnings modeller fra 250 000 polygoner til 2500 polygoner nesten uten å miste detaljer. - Sanntids lys og skygge.. kanskje også bedre enn Doom 3 !?! - Knakende god AI! - Realistisk fysikk Dette blir bra Lenke til kommentar
TRS Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 jeg gleder meg iallefall utrolig mye ( Far Cry ) Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Har nevnt denne før, i en liknende tråd, men kan jo ta den igjen for nye lesere: http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=2320 Lenke til kommentar
slettern Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 det er nok ikke bare du som gleder deg til det nei. det ser råfett ut, mye bedre enn doom 3 eller hl2. bare håper det kjører sånn nogenlunde på pcn min. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Får håpe grafikken blir så bra som de ska ha det til. Jeg regner med at det blir et rått spill hvis de enn klarer det. Lenke til kommentar
stranden Skrevet 30. oktober 2003 Del Skrevet 30. oktober 2003 Ja, gleder meg til det spillet. Det beste er at det er utendørs jungel, ikke mange spill som har det. Får håpe det slår ann å bøir et bra LANgame stå på fnix, snart 100 posts! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 31. oktober 2003 Del Skrevet 31. oktober 2003 det er nok ikke bare du som gleder deg til det nei. det ser råfett ut, mye bedre enn doom 3 eller hl2. bare håper det kjører sånn nogenlunde på pcn min. det som er det beste med dette spillet er at det ikkje har så høge maskinkrav. gleder meg ENORMT.. var på tide at det vart meir snakk om dette fantastiske spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå