Gå til innhold

Krølletang til dama


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville kanskje faktisk bare tatt henne med. Gi henne et maksbudsjett. Hvis ikke så er frisører rette plassen å spørre. Venninnene mine sverger til hhv. Bosch Curl&Finish Ceramic (ca. 400 spenn, veldig god!) og OBH Nordica Artist Wave Maker (ca. 400 spenn den og, og også veldig god). De andre jeg kjenner bruker varmruller.

Lenke til kommentar

OBH Nordica Artist Wave Maker lager bølger. Kan godt være at det er korketrekkere hun vil ha, så da ville jeg ha gått for en annen. Ta en som er keramisk. Jeg har denne: http://www.blivakker.no/product/HER0003?ito=GAG9000608330&itc=GAC33658902170&itkw=herstyler%20kr%C3%B8lltang&itawnw=search&gclid=CN3l1pH51sECFe3LtAodBFwAyw

 

Jeg har veldig glatt og stritt hår, men med denne sitter krøllene lenge :) Må bruke hanske på ene hånden for å ikke brenne deg da. Den kommer i forskjellige størrelser, så du må nesten bare gjette deg til hvor store krøller hun vil ha..

Lenke til kommentar

Du må vite hvilken størrelse hun ønsker seg.

Min erfaring er at det er veldig lite forskjell på de som koster 500 og de som koster 900+. Men jeg ville ha unngått multiredskap med mange utskiftbare deler, tang av dårlig plast som vil sprekke første gang den faller i gulvet og de med kun én varmeinnstilling.

 

Jeg foretrekker og at tangen har kald tupp og klype, men det kommer jo ann på hvordan man ønsker å bruke tangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...