TheNarsissist Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Hei, dama fyller 20 til uken og har lengde ønsket seg en krølletang. Jeg har selvsagt ikke mye peiling på dette. Noen tips? Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Jepp, bli med henne på shopping så hun kan velge en selv. Endret 30. oktober 2014 av HansiBanzi 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Overhørte en samtale mellom et par venninner, og de mente GHB(?) var best. Om det var snakk om status eller hvilken som faktisk er best vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg ville kanskje faktisk bare tatt henne med. Gi henne et maksbudsjett. Hvis ikke så er frisører rette plassen å spørre. Venninnene mine sverger til hhv. Bosch Curl&Finish Ceramic (ca. 400 spenn, veldig god!) og OBH Nordica Artist Wave Maker (ca. 400 spenn den og, og også veldig god). De andre jeg kjenner bruker varmruller. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Vet du åssen krølltang hu er interessert i? Hvis ikke så er den som Eplefe nevner: OBH Nordica Artist Wave Maker kjempe god! Jeg brukte den når jeg hadde langt hår, og krøllene ble så fine. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2014 Kan jo kjøpe krølltang hos Elkjøp, så kan hun benytte seg av 30 dagers returrett hvis den ikke faller i smak. De litt dyrere modellene til OBH Nordica og BaByliss pleier å være bra. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 31. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2014 OBH Nordica Artist Wave Maker lager bølger. Kan godt være at det er korketrekkere hun vil ha, så da ville jeg ha gått for en annen. Ta en som er keramisk. Jeg har denne: http://www.blivakker.no/product/HER0003?ito=GAG9000608330&itc=GAC33658902170&itkw=herstyler%20kr%C3%B8lltang&itawnw=search&gclid=CN3l1pH51sECFe3LtAodBFwAyw Jeg har veldig glatt og stritt hår, men med denne sitter krøllene lenge Må bruke hanske på ene hånden for å ikke brenne deg da. Den kommer i forskjellige størrelser, så du må nesten bare gjette deg til hvor store krøller hun vil ha.. Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 31. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2014 Du får sånn type krølltang som darknessl nevner på elkjøp også. http://www.elkjop.no/product/personlig-pleie/krolltang/CI52W0/remington-curl-create-wand-krolltang-ci52w0 denne hadde moren min når jeg bodde hjemme. Krøllene blir så store og fine. Eller små når jeg vil. Anbefaler å kjøpe beskyttelsesspray og. Lenke til kommentar
Flying Skrevet 31. oktober 2014 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2014 Du må vite hvilken størrelse hun ønsker seg. Min erfaring er at det er veldig lite forskjell på de som koster 500 og de som koster 900+. Men jeg ville ha unngått multiredskap med mange utskiftbare deler, tang av dårlig plast som vil sprekke første gang den faller i gulvet og de med kun én varmeinnstilling. Jeg foretrekker og at tangen har kald tupp og klype, men det kommer jo ann på hvordan man ønsker å bruke tangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå