Øystein.F. Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Shadow of Mordor får si første dose ekstrainnhald om nokre få veker.Nye utfordringar i Mordor Lenke til kommentar
seppo- Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Er ikke ferdig med de opprinnelige oppdragene enda. Underholdene spill, så dette er bare bra Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Fant ikke noe info på Steam om det støtter kontroller. Noen som vet? Lenke til kommentar
garnok Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Fant ikke noe info på Steam om det støtter kontroller. Noen som vet? det støtter kontroller, så du kan fint bruke det. men keyboard+mus er så enormt mye bedre imo, noe jeg ikke trodde før jeg testa det Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Fant ikke noe info på Steam om det støtter kontroller. Noen som vet? det støtter kontroller, så du kan fint bruke det. men keyboard+mus er så enormt mye bedre imo, noe jeg ikke trodde før jeg testa det Joda mus og tastaur er nok best, men har hatt lyst på et spill jeg bare kan ligge på sofaen å kose meg med å da blir det litt upraktisk med mus og tastatur. Da blir det Shadow of Mordor på meg i helga Spillet ser fantastisk bra ut, så håper det lever opp til mine forventninger. Lenke til kommentar
Mropptatt Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 konge spill, gleder meg til nytt innhold. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Bra spill, eller ok spill, vil jeg si. Jeg ble veldig, veldig fort lei. Kom til et punkt hvor jeg skulle drepe 5 warlords for å fortsette historien, da sa jeg takk for meg. Snakk om lite inspirerende mission/story design. Rinse and repeat. Kanskje bare jeg som begynner å bli gammel .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå