Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Værskifte I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Snasent fint! Flott svung i både skyer og bro! Og prikken over i'en med fuglen. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Snasent fint! Flott svung i både skyer og bro! Og prikken over i'en med fuglen. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Helene !Jeg skulle gjerne sett denne fuglen noe nærmere Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Likte motivet, sommerlig med litt kjølig drag i blåtonen. Fin himmel med skyene, litt vidvinkelpåvirket venstrside og jeg forståes rett Landlig. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Likte motivet, sommerlig med litt kjølig drag i blåtonen. Fin himmel med skyene, litt vidvinkelpåvirket venstrside og jeg forståes rett Landlig. Takk for den hyggelige og konstruktive tilbakemeldingen, Øyvind ! Jeg glemte nok å rette opp den lille forvrengningen i venstre side slik at stolpene ble i lodd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg