Aiven Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 (endret) Jeg holder på å reparere en bokstol (Bookchair). En av skruene er desverre forduftet. Dimensjonene på den er 1x10mm (1.5mm med gjengene). Hodet er 3mm og den er av messing. Lengder mellom 10 og 15mm burde gå helt greit, siden den skal festes i heltre. Det er en stjerneskrue, men andre typer hode går i nødsfall - kan også vurdere stålskruer. Jeg har forsøkt å finne dette på nettet selv (og på Jernia og en lokal hobbybutikk), men uten hell Noen som kan hjelpe? Endret 30. oktober 2014 av Aiven Lenke til kommentar
Storøien Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Mest nærliggende er å prøve Clas Ohlson. 1 Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Mest nærliggende er å prøve Clas Ohlson. Ok, det skal jeg gjøre. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Astrup har det meste av skruer. Selges til og med i løsvekt. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Hadde også vært en fordel å vite sånn ca. hvor i landet du er også. Den lokale tools-butikken her som er en gammel maskinvareforretning har alt av skruer, muttere osv. i diverse størrelser, former og farger i løsvekt. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 27. november 2014 Del Skrevet 27. november 2014 Lag en post på modellflynytt.no så er det mulig noen har en liggende. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 1. desember 2014 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2014 Takk for svarene folkens. Jeg brukte 1x13 som jeg fant på Clas Ohlson. Ikke helt like som originalen, men få ting er perfekt her i verden Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Zachariassen Jernvare har veldig bra utvalgt av skruer. Greit å huske på til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå