Nanek Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Heisann! Kjøpte en LG NEXUS for ikke så lenge siden, typ 1 måned. Skjermen bestemte seg bare til å slutte halveis å funke. Venstresiden av skjermen fungerer helt fint, og jeg kan skrive og lignende, men så snart jeg berør høyresiden ( Ikke hele, men ca. 1/3 av høyre halvdel ) begynner alt å gå i surr. En bokstav blir til 2, og ingenting er som det skal. Jeg kan heller ikke "Swipe" uten at det bugger seg, og av og til begynner tusenvis av programmer å åpne seg og lukke seg uten at jeg toucher på skjermen. Mest sannsynlig noe som ikke er som det skal.Har prøvd "alt" bortsett fra å nullstille mobilen. Ingen skraper på skjermen. Har kontaktet NetOnNet for å sende varen i retur, men ønsker gjerne deres mening og en mulig løsning på problemet - eller om eneste utvei er å sende den inn.. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Vil anbefale nullstilling, tørk av skjermen osv. Om problemet fortsatt er der, så må du nok sende den inn til reparasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå