Gå til innhold

PC til League of Legends

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei... Jeg har ikke mye penger nå, og vil ha en bærbar pc som jeg kan spille League of Legends på. Altså 60+ fps stabilt. Tror dere dette ville hold?? Den er satt ned med 1000 kr... : https://www.dustinhome.no/product/5010792487/g50-70

Dette er minimum av hva league krever:

• 2 GHz processor
  • 1 GB RAM (Windows Vista and 7 users will want 2 GB of RAM or more)
  • 8 GB available hard disk space
  • Shader version 2.0 capable video card
  • Support for DirectX v9.0c or better
  • Windows XP (Service Pack 2 or 3 ONLY), Windows Vista, or Windows 7

Jeg kan se at prosessoren din har 1,7 gz og er dermed under hva som spiller krever. Det er vanskelig å si hvor stabil fpsen din vil bli, men vil tro at spillet vil laste utrolig tregt. Skal du f.eks snakke med venner over skype eller lignende så tror jeg at pcen vil være i minste laget. Jeg ville heller ha spart mer penger og kjøpet en pc som har bedre specs. Det er bedre å kjøpe noe som en kan være fornøyd med :)

Denne personen har nesten de samme specsa som deg og han blir anbefalt til å ikke kjøpe pc'en.

http://forums.euw.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=1947171

Endret av K0ngen
Lenke til kommentar

Min i7-4510U (2Ghz) med HD4400 integrert grafikk og 1920x1080 oppløsning og alle instillinger på lavest klarer ikke å holde fpsen over 60 hele tiden men mesteparten av tiden, kanskje 98% av tiden også noen dupper ned til 40-50 en sjelden gang i teamfights. Så svaret er trolig nei men vet ikke hvor mye oppløsningen har å si for resursbruk da

Endret av Teemonster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...