Spillredaksjonen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Varm opp til halloween med Rad Crew.PODKAST: Rad Crew – Sesong 8, episode 14 Lenke til kommentar
Indigenous interloper Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Props til Radkeeew. Deilig med litt spillprat på ørene når man sitter på jobb. Uten å ville åpne en ny can of worms, så vil jeg si at Hatred ser ut som et dårlig spill, men kan ikke skjønne at de skal være så ille når det gjelder moral. Det fjerner bare noe konkret å legge skylden på og noe høyere, menneskehetsfrelsende mål som skal nåes. Det blir enklere, mindre eventyr og tegneserie, og derfor eklere. Vi fortjener å kjenne på slikt ubehag også.Men dette her er mye viktigere: Hvorfor i helvete i remasteren av Halo:combat evolved er all ny tekstur glinsende og glatte?! Er high res ensbetydende med gjenskinn i alt?!? Og hvorfor skiftet de tid på døgnet på andre missionet?!?! Det var mørkt og koselig i orginalversjonen. Godt å få det ut.. slipper jeg unna å gå rampant. Endret 31. oktober 2014 av Indigenous interloper Lenke til kommentar
JulesX Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ah, intro fra Bloodsport når Frank Dux og Ray Jackson spiller Karate champ! Gode minner Lenke til kommentar
Håvard Hofstad Ruud Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Liste over de fem kuleste spillskjelettene, også har dere ikke med Gregg the Grim Reaper fra Conker's Bad Fur Day? Jeg gremes! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Liste over de fem kuleste spillskjelettene, også har dere ikke med Gregg the Grim Reaper fra Conker's Bad Fur Day? Jeg gremes! Fair point! Og til de som har foreslått Murray: Han er ikke et helt skjelett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå