G Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Nei, sjekke Hardware.no som er Amobil-fritt. Hardware.no er mitt faste startsted, ikke det nymotens Tek.no-greiene. 2 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Gratulerer med relansering! Dette er noe av det mest drastiske jeg kan huske har skjedd i Hardware-historien, men slik det er i dag, hvor mobil og nettbrett er avgjørende biter av en moderne digital hverdag, gir det en hel del mening at det blir sånn. Designjobben her er suveren. Fresht, moderne og ryddig. Hadde vært supert om Diskusjon.no kunne få en liknende oppgradering. 1 Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Som et par andre her ønsker jeg meg link mellom hardware.no og amobil.no (og gamer.no for den del) i toppen på hver side. Av nåværende linker i toppen er det kun 1 av 8 jeg bruker ofte (Gamer) og 2 av 8 av og til (Diskusjon og Bruktmarked). Resten er totalt uinteressante for min del. Går det kanskje an å gjøre disse tilpasset til hver inlogga bruker? 3 Lenke til kommentar
Thomas Jøssund Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Flott! Endret 31. oktober 2014 av Thomas Jøssund Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Sett så mye skremmende dårlig journalistikk fra dere det siste året, og det er absolutt ikke noe jeg betaler for. 2 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvorfor skal jeg behøve å skrive amobil.no for å besøke den delen, kan dere ikke legge den opp i menyene sammen med resten av rukkelet? Det er ikke nødvendig å skrive inn adressen, du finner lenke til mobilseksjonen rett fra menyen: http://img.gfx.no/1456/1456121/Pasted_Image_30_10_14__21_33.png Så nå må du klikke deg innom tek.no, så inn på amobil/HW osv? 1 Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvorfor skal jeg behøve å skrive amobil.no for å besøke den delen, kan dere ikke legge den opp i menyene sammen med resten av rukkelet? Det er ikke nødvendig å skrive inn adressen, du finner lenke til mobilseksjonen rett fra menyen: http://img.gfx.no/1456/1456121/Pasted_Image_30_10_14__21_33.png Så nå må du klikke deg innom tek.no, så inn på amobil/HW osv? Hei Vi har ikke fått inn den nye designen på Hardware.no ennå, den ble dessverre forsinket i går pga litt tekniske issues og kommer om få timer. Stay tuned Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Som et par andre her ønsker jeg meg link mellom hardware.no og amobil.no (og gamer.no for den del) i toppen på hver side. Av nåværende linker i toppen er det kun 1 av 8 jeg bruker ofte (Gamer) og 2 av 8 av og til (Diskusjon og Bruktmarked). Resten er totalt uinteressante for min del. Går det kanskje an å gjøre disse tilpasset til hver inlogga bruker? Takk for innspillet! Er enig i at menyen er litt rotete nå, og vi skal se på om vi kan få tydeliggjort den visuelt, både på mobil og desktop. Regner med å ha en ny versjon ute i løpet av neste uke som jeg håper og tror skal falle mer i smak Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Var det jeg også tenkte på. Lenke til kommentar
G Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 This is just fabulous. Takk Hardware.no for at dere la til Amobil.no i menyene igjen. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg ville aldri tro noen sinne at jeg skulle betale et mediehus for å lese artikler men Tek er absolutt verdt den ene halvliteren i måneden. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Luminum Skrevet 31. oktober 2014 Populært innlegg Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg har vært hardware.no leser siden de tidlige årene, og er jevnt over svært fornøyd med det dere dekker av artikler. Jeg likte samlingen av nettstedene under Tek.no paraplyen, jeg kjøpte Ekstramedlemskap for å få med meg Ekstra-artiklene, det gratis spillet hver måned, og reklamefriheten, og Tek.no er eneste nettavisen, uansett kategori, jeg synes verdt pengene å betale for. Med denne nettsiden tror jeg dere har tatt ennå et stort skritt i riktig retning, og lengre forbi de andre teknologiavisene. Det ble etter hvert litt for mange separate sider under paraplyen, og det å koke det ned og samle alt tettere, er nøyaktig det Tek.no trengte for å forbli det bredeste og beste nettstedet for alt innen teknologi. Som mange andre kommentatorer her, ønsker jeg også større tilpasningsfrihet på hovedsiden, med mulighet til å velge/velge bort ulike artikler eller kategorier. Neste utviklingen som jeg gjerne ønsker, er en dypere og større dekning av forskning og nyvinninger på teknologi og fysikk. Det dere har allerede er absolutt bra saker, og de sakene jeg leser først er utvilsomt de som omhandler f.eks. CERN, grafén, batteriteknologi, og astronomi. For å nevne noen. Men i blant blir det litt mye dillete og tomme artikler, og litt for lite saftig lærerikt innhold. Godt jobbet, og takk for at dere har levert en jevn strøm av informative artikler og tester i en årrekke! 10 Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 ...Hvordan slipper jeg for at få alt jeres irrelevante indhold fra alle mulige andre undersider med under RSS fra AKAM.NO??? :-% Det er i hvert fald en god grund til ikke at kunne lide jeres nye model... 1 Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Her er alt du trenger å vite om vårt nye nettsted.7 grunner til at (vi tror) du vil elske nye Tek.no Hva har dere gjort med "Diskuteres nå" på forsiden. Den gir jo ikke mening lenger så lenge den ikke filtrerer ut alt det man ikke har interesse av, slik det var når man gikk inn bare på den siden man ville se. Nå er det jo alt mulig rart der, og jeg finner ingen god løsning for kun å se de siste innleggene innenfor det jeg interesserer meg for. 2 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hva har dere gjort med "Diskuteres nå" på forsiden. Den gir jo ikke mening lenger så lenge den ikke filtrerer ut alt det man ikke har interesse av, slik det var når man gikk inn bare på den siden man ville se. Nå er det jo alt mulig rart der, og jeg finner ingen god løsning for kun å se de siste innleggene innenfor det jeg interesserer meg for. Takk for tipset! Nå har vi gjort slik at på www.tek.no/foto så vises bare tråder fra fotodelen osv. Lenke til kommentar
si-m1 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 ...Hvordan slipper jeg for at få alt jeres irrelevante indhold fra alle mulige andre undersider med under RSS fra AKAM.NO??? :-% Det er i hvert fald en god grund til ikke at kunne lide jeres nye model... Takk for tips! Har lagt til denne på følgende adresse: http://www.tek.no/feeds/foto.xml 1 Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 7) Du kan lese oss reklamefrittIkke alle er så glade i annonsebannere på nett – hos oss kan du velge. Ekstra gir deg et nettsted uten bannere, gratis spill og 35 dybdeartikler hver måned. Dette for prisen av en halvliter. Les mer om Ekstra Hva er da dette? [annonsebilder] Ikke akurat noe jeg vil kalle reklamefritt Kan godt hende jeg ikke har tenkt over det tidligere men nå syntes jeg faktisk disse annonsene ble ganske dominerende på siden. Kan ikke vi som betaler for Tek også slippe disse annonsene? 1 Lenke til kommentar
EskeRahn Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 ...Hvordan slipper jeg for at få alt jeres irrelevante indhold fra alle mulige andre undersider med under RSS fra AKAM.NO??? :-% Det er i hvert fald en god grund til ikke at kunne lide jeres nye model... Takk for tips! Har lagt til denne på følgende adresse: http://www.tek.no/feeds/foto.xml Skal det forståes som at jeg skal abonnere på feed fra tek.no/feeds/foto for at få akam, mens rss fra akam.no/feeds/general giver tek.no? Det virker mildt sagt bagvendt - men bare det virker... Så tak. Lenke til kommentar
stokkehalvorsen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Til info så mangler alle tek.no sidene mulighet for 'reader' funksjonalitet i safari.. Dette er for dårlig! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ser hardware.no nå redirecter til www.tek.no/data. Er dette dermed slutten for domenet hardware.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå