V. Haugen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Både til PS3 og PS4.Nå får du NRK Nett-TV på PlayStation Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Lov å håpe at det dukker opp til Xbox også, da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-6x3szi Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 hvorfor er det ikke flere som lanserer apper for ps3 og ps4 som plex f.eks? har dem noen super kjipe rettningslinjer? Lenke til kommentar
Chioz Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Kan ikke kjøpe tv i dag for da må jeg betale lisens, men begynner å bli redd jeg snart ikke kan kjøpe playstation heller. Spilte litt plauge inc. NRK taktikken minner om taktikken jeg brukte for å mest utnyttelse av sykdommer. Spre mest mulig over så mye som mulig før regningen kommer. Lenke til kommentar
Apeach Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Lov å håpe at det dukker opp til Xbox også, da. Nei, vil ikke at Xbox One skal bli lisens pliktig, Lenke til kommentar
dankvam Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Lov å håpe at det dukker opp til Xbox også, da. Amen to that!! Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Lov å håpe at det dukker opp til Xbox også, da. Vet ikke om utsagnet fortsatt er gyldig, men det som ble sagt tidligere av NRK var at appen til PlayStation er en test for sjekke interessen og bruk på konsoll. Så om interessen er stor, kommer det kanskje til andre konsoller. Leste dette i kommentarfeltet på Nrk beta, var skrevet av en av utviklerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg