CKYSKY Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Har akkurat byttet ut min experia mini pro, med en Z2....Blandede følelser ang dette touch tastaturet....For tre år tilbake måtte jeg bare bytte inn mobilen igjen, ble fustrert av denne trykkskjermen. Klarer fortsatt ikke bli venner med den, men nå klarer jeg nesten dra og slipp uten at ordlisten finner på en annen historie. Uanset så bør ikke taste telefonene bli borte. Neste gang jeg skal ha en tlf håper jeg på en nymotens med taster? Lenke til kommentar
Stillesnakk Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Har du vurdert BlackBerry? 1 Lenke til kommentar
CKYSKY Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Nei,men nå tror jeg at det må sjekkes ut? Takk for tips;) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Tastene kommer nok aldri tilbake slik vi er/var vant til dem i high-end telefoner. Jeg husker jeg forbannet meg over touch-telefonene da de kom, men så fort jeg fikk kloa i en android telefon med kapasitiv skjerm har jeg ikke sett tilbake. De første telefonene derimot, med restisiv skjerm, var et rent helvete å bruke. Jeg har vært middels fornøyd med min Z2, men akkurat tastaturet til Sony vil jeg si er et av de bedre. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Hvis du beholder telefonen du har kan jeg anbefale at du laster ned tastaturet SwiftKey. Når du bruker det en stund lærer det seg skrivemåten din, og foreslår ord for deg. Den treffer bedre og bedre, jeg opplever ofte at jeg kan skrive hele meldinger med nesten bare mellomromstasten. I følge statistikken i appen har SwiftKey spart meg for 58 000 tastetrykk... 1 Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Jeg er også en av de som hater touch tastatur for alt det er. Har hatt touch i flere år, og holde samtaler via melding gjør meg ingenting annet en irritert. Lever i hardt håp om at en telefon med skyvetastatur dukker opp før eller siden. 1 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Du kan jo bare bruke en case med fysisk BT-tastatur. 1 Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Utvalget blir nok aldri hva det var en gang nei, og modeller som har det går på bekostning av så mye annet at det ikke blir hvert det med mindre det å skrive på tastaturet er eneste bruksområdet, så min stemme går til Slai's forslag om et bluetooth keyboard. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Last ned Swype tastaturet. Kan sterkt anbefales. Der peker du bare med fingren fra bokstav til bostav, så tegner den opp ordene uten at du må gjøre noe mer. Lenke til kommentar
linux-fan Skrevet 13. november 2014 Del Skrevet 13. november 2014 (endret) Støtt kickstarter for fysisk tastatur til Jolla, som man kan hekte av (magnetfeste), har allerede nådd dobbelte av målet, så man er i gang: https://www.kickstarter.com/projects/2028347278/tohkbd-the-other-half-keyboard-for-your-jolla/posts Tastatur gir også 100 Euro rabatt ved kjøp av Jolla. PS! Ikke bluetooth, men benytter Jolla "other half" konsept. Lengter også etter qwerty tastatturet til Nokia N900, bare synd internminnet er så begrenset, på N900, Endret 13. november 2014 av linux-fan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå