G Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ser utrolig bra ut og har det meste jeg kunne tenkt meg av et treningsarmbånd / smartbånd. Noen som er skeptiske til at armbåndet tracker hvor du er og lagrer alt av informasjon om deg ? Hvordan er Microsoft sitt forhold til utlevering av denne informasjonen til andre apper som blir integrert? GPS-lokasjonen vil nok overleveres NSA må vite Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Kanskje litt off topic, men så en dokumentar på NRK.no igår om hvordan alt av apper og mobiler sporer hvor du er og lagrer informasjon, bør jo få en til å tenke seg om når du bruker slike bånd som måler puls, sted, bevegelse mønster osv. Ellers ser jo båndet helt konge ut ! Også bra det fungere med iOS og android. Endret 31. oktober 2014 av Sparrk 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Så man MÅ ikke ha Win phone? Nei, ikke for Band, men hvis du er interessert i et bra mobil OS, så er WP å foretrekke. 3 Lenke til kommentar
Sandnessen Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Så man MÅ ikke ha Win phone? Nei, ikke for Band, men hvis du er interessert i et bra mobil OS, så er WP å foretrekke. 1+ Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Eneste jeg nå savner er IP68 på denne... Frister men siden jeg er mye i svømmebasseng tror jeg at det kan være lurt å vente. Lenke til kommentar
el mindo Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Er nok det aktivitets-båndet som frister mest pr. dags dato. Men jeg tror jeg venter litt å ser hva konkurrentene forhåpentligvis kommer med over de neste månedene. IP68 hadde som sagt vært kjekt og batteri som varer 5-7 dager fremfor 1-2. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå