Cthulhu Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Navnet er Microsoft Band.Microsofts smartarmbånd er proppet med teknologi Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Korleis kan dette vere det fyrste eg høyrer om denne? Den ser jo knall ut! Lenke til kommentar
Danda Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Må ha det bare må ha det Lenke til kommentar
Leifern79 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Korleis kan dette vere det fyrste eg høyrer om denne? Den ser jo knall ut! Ryktebørsen har summet lenge,dog kanskje ikke så my i norske medier. Må jo si at MS leverer langt bedre enn jeg hadde håpet. Tror nok denne kommer høyst opp på ønskelisten til jul:) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Kan tenke meg en. Men håper den fungerer som det viktigste: En klokke med notifikasjoner. Lenke til kommentar
v1sper Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Men kan den vise tid? 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Denne har jo alt jeg har lett etter. De har klart det på den tekniske siden, blir spennende å se hvordan alt fungerer i praksis. Blir nok et kjøp om pris og funksjonalitet er bra. Lenke til kommentar
KragHack Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Håper denne kommer fort til Norge. Vil ha!! Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Høyrest imponerande ut samanlikna med alt anna på marknaden. Dette kjem garantert til å få opp farten på utviklinga av nye helsedingsar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Svært interessant! Lenke til kommentar
Zicozz Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Unboxing og litt testing: http://www.windowscentral.com/microsoft-band-unboxing Ser meget lovende ut, blir nok en import før jul. Lenke til kommentar
G Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Finnes det kun som armbåndsutgave? Lenke til kommentar
Ping7 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Dette ser lovende ut!! Hvis den gjør det bra i tester osv så kan det fort ende med import av en slik en. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Kan tenke meg en. Men håper den fungerer som det viktigste: En klokke med notifikasjoner. Den gjør jo faktisk det (og klokka kan stå på hele tiden tiden, slik som "Øyekast" på Lumia telefoner), men den er jo primært laget for trening. Men med alt den har så tror jeg den vil tilfredstille de fleste, uansett OS. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Finnes det kun som armbåndsutgave? Ja. De droppet pannebåndet i siste sekund. 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Den gjør jo faktisk det (og klokka kan stå på hele tiden tiden, slik som "Øyekast" på Lumia telefoner), men den er jo primært laget for trening. Men med alt den har så tror jeg den vil tilfredstille de fleste, uansett OS. Øyekast er jo genialt, men jeg hadde håpet litt mer som Pebble. Mulig den er det, vi får se. Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Men med alt den har så tror jeg den vil tilfredstille de fleste, uansett OS. Så man MÅ ikke ha Win phone? Lenke til kommentar
Sparrk Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ser utrolig bra ut og har det meste jeg kunne tenkt meg av et treningsarmbånd / smartbånd. Noen som er skeptiske til at armbåndet tracker hvor du er og lagrer alt av informasjon om deg ? Hvordan er Microsoft sitt forhold til utlevering av denne informasjonen til andre apper som blir integrert? Lenke til kommentar
G Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 (endret) Finnes det kun som armbåndsutgave? Ja. De droppet pannebåndet i siste sekund. Mulig man får "pannebånd" senere når barnesykdommene er over, eller at de finner et annet egnet sted for de som ikke liker armlenker. Pannebånd du! Den var ganske morsom. Tenke seg at man skal gå som en "Google-glas"-promotør med pannebånd fra Microsoft. Kan hende de tenkte at det var en litt for framtredene plassering, til at kundene ville like det? Endret 31. oktober 2014 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå