Knut S Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 i can see you (2 bilder) Se bildet Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Meget fine portrett av dua, men jeg må nok favorisere versjon 2 pga bedre lys, Knut ! Skarpe bilder med gode farger ! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Meget fine portrett av dua, men jeg må nok favorisere versjon 2 pga bedre lys, Knut ! Skarpe bilder med gode farger ! Tusen takk Birger. Ja sier meg enig der. Syns hele dua kom bedre til sin rett i versjon 2 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ikke så mange av disse tyrkerduene i Norge så du har kanskje truffet den på reise? Jeg har truffet slike både i Namibia. Kenya og på Kanariøyene der de er en landeplage. Men jeg liker dem. Tror jeg velger V2 med bestskarphet selv om V1 jo har mer mettet farge. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Takk for hyggelig kommentar Roar. Du har helt rett. Denne er tatt på Gran Canaria. Jeg bor her nede og litt i Norge. Som du sier så er det mye av de her. Jeg bor i området som heter maspalomas som oversatt til norsk betyr masse duer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg