Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Stein på stein Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Veldig bra, rett og fint utsnitt, - "likte" dette! Vh. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg synes det ser ut som perspektivet er ute å kjører. Som om bygget blir større og større oppover. Har du gjort noen oppretting i etterbehandlingen her? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Takker for positive og konstruktive kommentarer ! Det var nok et opprettingspunkt som ble glemt , har gjort en endring i v2 . Bruker DxO Viewpoint 2 til dette. Men tror at det resulterte i at mye av bildet gikk tapt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Godt eksponert og komponert utsnitt, Alec - med gode detaljer i hele lysomfanget ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Godt eksponert og komponert utsnitt, Alec - med gode detaljer i hele lysomfanget ! Hei Birger ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det ser ut til at jeg kom nærmere med v2 , men det er tydligvis fortsatt et forbedringspoteniale med opprettingen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Har nå lastet opp v3 hvor jeg har brukt 8 punkters oppretting i DxO Viewpoint 2. Og som i v2 forsvinner en del av bildet , det viser hvor viktig det er å ha rom til gå på rundt motivet når en skal gjøre silke opprettinger. mvh Alec Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Godt eksponert og komponert utsnitt, Alec - med gode detaljer i hele lysomfanget ! Hei Birger !Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det ser ut til at jeg kom nærmere med v2 , men det er tydligvis fortsatt et forbedringspoteniale med opprettingen. Mvh Alec I mine øyne så er jo versjon 1 den jeg mener er mest auentisk da versjon 2s vinduer i venstre del blir for brede og i versjon 3 så blir ytterste vindu i høyre side for bred. Dette er jo viktig når man skal gjengi arkitektur og det kunne med fordel tas flere overlappende bilder med 50mm som senere stiftes sammen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Godt eksponert og komponert utsnitt, Alec - med gode detaljer i hele lysomfanget ! Hei Birger !Takker for hyggelig og positiv kommentar. Det ser ut til at jeg kom nærmere med v2 , men det er tydligvis fortsatt et forbedringspoteniale med opprettingen. Mvh Alec I mine øyne så er jo versjon 1 den jeg mener er mest auentisk da versjon 2s vinduer i venstre del blir for brede og i versjon 3 så blir ytterste vindu i høyre side for bred. Dette er jo viktig når man skal gjengi arkitektur og det kunne med fordel tas flere overlappende bilder med 50mm som senere stiftes sammen. Hei Birger ! Er tilbøyelig til å være enig om v1 da vinduene følger parallelt med billedkanten. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg