Gå til innhold

Stein på stein

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Takker for positive og konstruktive kommentarer !

Det var nok et opprettingspunkt som ble glemt , har gjort en endring i v2 .

Bruker DxO Viewpoint 2 til dette.

Men tror at det resulterte i at mye av bildet gikk tapt.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Godt eksponert og komponert utsnitt, Alec - med gode detaljer i hele lysomfanget ! :)

Hei Birger !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

Det ser ut til at jeg kom nærmere med v2 , men det er tydligvis fortsatt et forbedringspoteniale med opprettingen.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Har nå lastet opp v3 hvor jeg har brukt 8 punkters oppretting i DxO Viewpoint 2.

Og som i v2 forsvinner en del av bildet , det viser hvor

viktig det er å ha rom til gå på rundt motivet når en skal gjøre silke opprettinger.

mvh

Alec

Lenke til kommentar

Godt eksponert og komponert utsnitt, Alec - med gode detaljer i hele lysomfanget ! :)

Hei Birger !

Det ser ut til at jeg kom nærmere med v2 , men det er tydligvis fortsatt et forbedringspoteniale med opprettingen.

Mvh

Alec

I mine øyne så er jo versjon 1 den jeg mener er mest auentisk da versjon 2s vinduer i venstre del blir for brede og i versjon 3 så blir ytterste vindu i høyre side for bred. Dette er jo viktig når man skal gjengi arkitektur og det kunne med fordel tas flere overlappende bilder med 50mm som senere stiftes sammen. :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Hei Birger !

Mvh

Alec

I mine øyne så er jo versjon 1 den jeg mener er mest auentisk da versjon 2s vinduer i venstre del blir for brede og i versjon 3 så blir ytterste vindu i høyre side for bred. Dette er jo viktig når man skal gjengi arkitektur og det kunne med fordel tas flere overlappende bilder med 50mm som senere stiftes sammen. :)

Hei Birger !

Er tilbøyelig til å være enig om v1 da vinduene følger parallelt med billedkanten.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...