muummi Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Da har endelig Amobil testet Mate 7. God kritikk, men uenig angående fingerscanner. Funker i 29 av 30 ganger hos meg. Angående batteri, sjekk bildet Har du wifi og mobildata aktivert når du får såpass lang batteritid? Min bruker mye strøm, går fra 100 til 85% på litt over 1,5 time i standby.. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2015 Det høres rart ut. Jeg har alt aktivert! Lenke til kommentar
muummi Skrevet 8. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2015 Ble bedre batteri etter en hard reset ? Eneste som bugger meg litt er at powerknappen, og særlig volumknappen er noe "løse". De sitter fast, men man kan liksom bevege på de en god del.. Er det bare min eller, skal de være sånn? Lenke til kommentar
muummi Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Har lagt merke til at det er noen "hvite flekker" på skjermen, som irriterer meg. Dette er et område som synes lettere når det er lyse og hvite bakgrunner, på skjermen. De er ikke så veldig lette å se, men når jeg først vet de er der, så plager de meg.. Noen som vet hva dette er for noe? Vurderer å ta telefonen med tilbake til butikken for å reklamere på det, men vet ikke om det er OK i øynene til selgeren å reklamere på noe så lite og ubetydelig som dette. Mobilen ble kjøpt som utstillingsmodell, så jeg håper det er vanlig garanti på den. Endret 23. februar 2015 av muummi Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Har ikke dette problemet. Løse knapper derimot er ikke noe problem. Skal være slik Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 23. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2015 Ikke løse knapper på min. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 24. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2015 Alle jeg kjenner har "løse knapper" men graden av løs må vel spesifiseres? Sjekket litt på nett og det virker som de fleste ( som har diskutert dette ) har knapper som rører litt på seg, til siden, og sånn sett er løs. Men de skal ikke være så løse at de kan dette ut :-) Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 26. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2015 Hei!Er det noen her som vet om det er mulighet for å få mms kvaliteten på denne noe bedre?Får kun sendt 5-6 sekunders videoer i 1845 kvalitet og alle bilder jeg sender blir nedskalert, finner ikke noe logisk løsning på dette og det er litt irriterende.. Feks at jeg har bedre kvalitet på Snapchat videoer enn videoer via mms.. Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 28. februar 2015 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2015 Mms er vel begrenset til en max størrelse i kilobyte.... Så det er vel bedre å filme i så lav oppløsning så mulig så du slipper nedskalert video Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 3. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2015 Kom ei oppdatering i natt. Ser det fremdeles er 4.4.2, så hva var det...? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 (endret) DER gikk min Mate 7 i asfalten og resultat: Knust skjerm! Craps!! Noen som har funnet noen guide på hvordan skifte? Finner ingenting på nett Endret 6. mars 2015 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 6. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2015 Jeg har bestilt Nexus så du kan få kjøpt min... ;-) Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 Hehe...forlater du Huawei?? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 7. mars 2015 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2015 "Eventyrlysten" som gjør det. Men dette er en av de mobiler jeg har vært mest fornøyd med. Snakk om at Huawei skal lage neste Nexus. Kan bli spennende det. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. april 2015 Rapporter Del Skrevet 8. april 2015 Yay! Da er Lollipop bekreftet til Mai . Glad jeg erstattet min knuste Mate 7 med en Nexus 6, og deretter til en ny Mate 7 Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. april 2015 Rapporter Del Skrevet 8. april 2015 Hvorfor gikk du tilbake til mate? Sett litt på honor jeg da Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. april 2015 Rapporter Del Skrevet 8. april 2015 Mate er den beste jeg har hatt. Kanonbra skjerm, fantastisk byggekvalitet,fantastisk batteri, bra lyd etc etc. Skjermen er bedre enn Nexus 6 som var gulaktig. Dårlig inn synsvinkel hvor skjermen ble blå. Mate er mye bedre. Svart er svart og hvit er hvit. Angrer ikke ett sekund på at jeg gikk tilbake. Fantastisk telefon. P7 er også veldig bra. Honor har jeg ikke testet men Huawei er virkelig i siget Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. april 2015 Rapporter Del Skrevet 8. april 2015 Kanskje jeg burde se litt på denne. Finnes den i forskjellige farger? Tror man får denne for rundt 350 nå Mate er den beste jeg har hatt. Kanonbra skjerm, fantastisk byggekvalitet,fantastisk batteri, bra lyd etc etc. Skjermen er bedre enn Nexus 6 som var gulaktig. Dårlig inn synsvinkel hvor skjermen ble blå. Mate er mye bedre. Svart er svart og hvit er hvit. Angrer ikke ett sekund på at jeg gikk tilbake. Fantastisk telefon. P7 er også veldig bra. Honor har jeg ikke testet men Huawei er virkelig i siget Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. april 2015 Rapporter Del Skrevet 8. april 2015 Mate 7? Kommer i hvit med sølv bak og svart med mørk bakside. Finnes en i gull med 3GB RAM og 64GB minne, men den selges ikke i Norge. Billigst nå er 3990,- men er på kampanjer til 3590,- med jevne mellomrom Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 8. april 2015 Rapporter Del Skrevet 8. april 2015 Ja tenkte på mate 7. Ja så den koster 3990 nå. Mulig jeg må få en en butikk som har denne så jeg kan klå litt Mate 7? Kommer i hvit med sølv bak og svart med mørk bakside. Finnes en i gull med 3GB RAM og 64GB minne, men den selges ikke i Norge. Billigst nå er 3990,- men er på kampanjer til 3590,- med jevne mellomrom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå