Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Huawei Ascend Mate 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan legge ut hvilke inntrykk dere har av telefonen nå som dere har brukt den en stund?

Tenker på ladesykluser, skjermtid, bildekvalitet og selvsagt hva dere synes er positivt / negativt med denne telefonen.

Hatt denne i noen uker nå.

Overall, superfornøyd!

Batteriet lades annen hver dag og brukes daglig til MYE web surfing, Facebook, spotify og film på toget ( 60 min hver dag ). Kameraet bruker litt tid på autofokus ( ett sekund mer en LG G3 ) men kvaliteten blir veldig bra. Kjører GO launcher som jeg syntes er bedre.

Fingerprint scanneren fungerer utrolig bra og mye bedre en Samsung sin løsning.

Huawei har lagt på en skjermfilm fra fabrikk så jeg bruker ingen beskyttelse. Ingen riper so far :-)

Det negative er at ved kjøring av Spotify så får du ikke byttet sang når skjermen er låst. Det bytter men da til en låt i musikkspilleren.

Lenke til kommentar

Noen som kan legge ut hvilke inntrykk dere har av telefonen nå som dere har brukt den en stund?

Tenker på ladesykluser, skjermtid, bildekvalitet og selvsagt hva dere synes er positivt / negativt med denne telefonen.

Hatt denne i noen uker nå.

Overall, superfornøyd!

Batteriet lades annen hver dag og brukes daglig til MYE web surfing, Facebook, spotify og film på toget ( 60 min hver dag ). Kameraet bruker litt tid på autofokus ( ett sekund mer en LG G3 ) men kvaliteten blir veldig bra. Kjører GO launcher som jeg syntes er bedre.

Fingerprint scanneren fungerer utrolig bra og mye bedre en Samsung sin løsning.

Huawei har lagt på en skjermfilm fra fabrikk så jeg bruker ingen beskyttelse. Ingen riper so far :-)

Det negative er at ved kjøring av Spotify så får du ikke byttet sang når skjermen er låst. Det bytter men da til en låt i musikkspilleren.

Takker og bukker...

Har lyst på denne og bildene ser jo veldig bra ut....

Er den eneste svakheten Spotify så er det jo null poblem.

Da blir det å velge mellom denne og lenovo vibe z2 pro.

Merker du foressten noe til den "dårlige skjermen" , kommer i fra note 3 jeg ?

Lenke til kommentar

Sweeeeeet ☺ Skaffet meg en Huffamei 7 i dag og den imponerer på alle måter. God kvalitetsfølelse, flott skjerm og et mer enn godt kamera, rask og responsiv gjennom hele ui. Beste fingeravtrykkleser i klassen

Tenkte det var kjekt å ha en i tilleg til Note 4. Ja de teknologi avhengige du. . . .

Lenke til kommentar

Hæ?? Dårlig skjerm? Hvor har du det ifra??

Har hatt Note 3 og har LG G3 med 2K og IPS.

Denne er vel så bra og er kjempebra. Skjermen er noe av det viktigste for meg og den står ikke tilbake for noen andre, foruten 2K Amoled som Note 4. Jeg ser ikke forskjell På 2K og Full HD

Bare noe jeg har lest så det er vel ett resultat av journalister som prøver å fremheve ubetydelige forskjeller..

Synes Mate 7 fremstår mer og mer som ett kjempe kjøp...

Super batteri tid,godt kamera bra skjerm og metall kropp er vel de egenskapene jeg leter etter....

Lenke til kommentar

Min Mate 7 klikket jo skjermen på. Fulladet da det skjedde, har den nå lagt til den endelig gikk tom for strøm. Men, skjermen virker ikke etter restart. :-( Har noen ting jeg MÅ ha reddet fra mobilen. Den kommer opp i utforsker, men kommer ikke inn på den. Er det noe windowsprogram til denne mobilen som jeg kanskje kan få utforsket lagringa på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...