Slai Skrevet 5. november 2014 Rapporter Del Skrevet 5. november 2014 Its gone. Its done. Oppklart. In the past. Fairydust. Back to something relevant. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. november 2014 (endret) Ikke? Her er det jeg fant nå. Samme som jeg fikk på mail nesten Hei Inge! Vi forventer å få inn telefonen din i morgen, så da vil den bli sendt fortløpende til deg. Du vil motta en mail med sporinsnummer når den er sendt fra vårt hovedlager. Mvh Martin A 3 timer siden Det er forskjell på i dag og i morgen! Du skrev at den VAR kommet inn! Stemmer. Jeg fikk mail på at den var kommet på deres lager å bir sendt ut fortløpende.Det jeg mente var at nå er den rett rundt hjørnet ☺ Nei, den VAR ikke kommet inn på lager, den var FORVENTET inn på lager, og det er 2 VIDT forskjellige ting! Da har jeg fått avklart ting&tang. Lagersystemet på nett er tydeligvis ikke helt oppdatert. Jeg har fått beskjed at pakken er sendt fra hovedlager. Fikk også sporingsnr når jeg ringte nå ista :-) Edit: har nå fått status sendt på nettsidene å. Endret 5. november 2014 av Kenney87 Lenke til kommentar
wotg Skrevet 5. november 2014 Rapporter Del Skrevet 5. november 2014 Min telefon blir sendt fra Lefdal imorgen. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. november 2014 Rapporter Del Skrevet 5. november 2014 Så nå blir det 2-3 dager med status på sending her... :-( Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2014 Rapporter Del Skrevet 5. november 2014 Sendt status her også Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Da ligger min på Kiwi nå :-) "Snakkast! må stikke! " Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 6. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Da ser vi fram til å høre førsteinntrykket ikveld ;-) Lenke til kommentar
wotg Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Min kan hentes på posten imorgen, gleder meg Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. november 2014 Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Da trykkes det på Mate 7 Det er påmontert skjermfilm fra fabrikk. Knall! Førsteinntrykk er meget bra 1 Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 6. november 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. november 2014 Høres bra ut Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Kjører min i gang nå. Når jeg starter legger ALLE apper seg på skrivebordet... :-( Syns og det var litt lite volum når jeg bare testet fort på høyttalende nå... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Det er slik Huawei sin launcher fungerer. Legg inn f. Eks Nova så vil du får appene som før. 1 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Har måtte hjelpe en nabo her så har ikke fått sett så mye. Men, jeg ser det er enten bokstaver eller tall på tastaturet. Er det noe annet tastatur jeg kan bruke som viser tall og bokstaver samtidig? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. november 2014 Rapporter Del Skrevet 8. november 2014 Leste en eller annen plass at denne skulle ha EKSTRA god "radio" (sending/mottak av mobilsignaler), men det merker jeg ikke. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. november 2014 Rapporter Del Skrevet 9. november 2014 Kjører GO launcher nå. Da får vi appdrawer og ikke alt på hjemme skjermer som i Huaweis eget system. Kjappere er den også Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Kjører GO launcher nå. Da får vi appdrawer og ikke alt på hjemme skjermer som i Huaweis eget system. Kjappere er den også Jeg skjønner ikke dette med launcher... Når jeg starter den, så er det ikke mange trykk før det er tilbake til Huawei sin egen. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 (endret) Du må vel sette den som Default launcher (skal du muligens ha i settings), og få spørsmål om når du trykker "hjem" første gang etter å ha installert den. edit: "Setting default apps seems to need doing manually in the settings" - Androidcentral.com Endret 10. november 2014 av Slai Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 10. november 2014 Rapporter Del Skrevet 10. november 2014 Men norsk språk på mobilen og 6 timers søvn siden lørdag, sa dette meg ingen ting... ;-) Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 11. november 2014 Rapporter Del Skrevet 11. november 2014 Dette er absolutt telefonen med mest valuta for pengene. Dog, liker jeg ikke Huawei grunnet at de sjelden oppdaterer sine produkter. Stemningen rundt Mate 7 er også ganske lunken på xda, grunnet at den ikke offisielt er lansert i USA. Men ser jo ut som en genial mobil, også så billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå