jan-otto Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Husker jeg ikke feil så var det noe med TW og Xposed modulen som ikke hang helt på grep, men etter jeg la inn custom rom har det vært helt bra... Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Da har jeg fått beskjed fra elkjøp at telefonene har kommet på lager å blir sendt ut fortløpende! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Sweeet....håper hvit er på lager Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Har også bestilt hvit. Test av android authority er kommet ut. Fikk editor choice 2014! Føler at jeg får mye for 3500,-. Blir spennende å teste fingersensoren, som i alle tester ser ut til å fungere veldig bra! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Dette hadde nok blitt min neste telefon om ting gikk litt annerledes. Herlig fingerprintsensor ser det ut til! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Da har jeg fått beskjed fra elkjøp at telefonene har kommet på lager å blir sendt ut fortløpende! Det sier de IKKE på facebook... Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 4. november 2014 Forfatter Del Skrevet 4. november 2014 Ikke? Her er det jeg fant nå. Samme som jeg fikk på mail nesten Hei Inge! Vi forventer å få inn telefonen din i morgen, så da vil den bli sendt fortløpende til deg. Du vil motta en mail med sporinsnummer når den er sendt fra vårt hovedlager. Mvh Martin A 3 timer siden Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Hvor greit er det med fingerskanneren bak på mobilen når man har den bilmontert...? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 4. november 2014 Del Skrevet 4. november 2014 Ikke? Her er det jeg fant nå. Samme som jeg fikk på mail nesten Hei Inge! Vi forventer å få inn telefonen din i morgen, så da vil den bli sendt fortløpende til deg. Du vil motta en mail med sporinsnummer når den er sendt fra vårt hovedlager. Mvh Martin A 3 timer siden Det er forskjell på i dag og i morgen! Du skrev at den VAR kommet inn! 1 Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Er kvaliteten på skjermen i nærheten av av den flotte kvaliteten jeg har på min note3 kan jeg ikke skjønne annet enn at mate7 er ett kupp.... Vi snakker jo tross alt om phablets her så bruk av Internett er jo en av de viktigste grunnene til å kjøpe en slik telefon... Skinn og apper kan forandres så det er kun negativt den første tiden. Fotavtrykket er litt større enn min note3 som for meg er en perfekt størrelse på en mobil. Kameraet når jo ikke opp mot note4 men den koster jo nesten det dobbelte av mate7. Bare det å ha en telefon en slipper å planlegge batteri tiden på må jo være en sann fryd.... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 I mine øyne er det INGEN som kan måle seg med Samsung sine AMOLED-skjermer. Har hatt det meste av Samsung, men prøvd andre i mellom dem. Men bestandig byttet tilbake til Samsung, da bildet der er det beste jeg har sett. Men, har LG G3 nå, og de begynner å få bra bilder mange andre merker og nå. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Absolutt. Selv om Samsung kan se ut til å fortsatt ligge forover i løpet. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Spennende mobil. Fortsatt skeptisk til Huawei og oppdateringer, men håper det blir bra . Er det bra community på xda? Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Ikke? Her er det jeg fant nå. Samme som jeg fikk på mail nesten Hei Inge! Vi forventer å få inn telefonen din i morgen, så da vil den bli sendt fortløpende til deg. Du vil motta en mail med sporinsnummer når den er sendt fra vårt hovedlager. Mvh Martin A 3 timer siden Det er forskjell på i dag og i morgen! Du skrev at den VAR kommet inn! Stemmer. Jeg fikk mail på at den var kommet på deres lager å bir sendt ut fortløpende. Det jeg mente var at nå er den rett rundt hjørnet ☺ Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Flere har den inne men bare i svart. Andre har forventet 23.11.14. Jeg tror demme er helt rå. Sjelden sett så mange positive tester og det til en antatt pris på 4500 - 5000. For 3500 er dette ett kupp. Eller var ett kupp siden prisen nå er 4500. Er dog noe urolig for lager status. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 I mine øyne er det INGEN som kan måle seg med Samsung sine AMOLED-skjermer. Har hatt det meste av Samsung, men prøvd andre i mellom dem. Men bestandig byttet tilbake til Samsung, da bildet der er det beste jeg har sett. Men, har LG G3 nå, og de begynner å få bra bilder mange andre merker og nå. Uenig. AMOLED er m!eget bra men IPS skjermer er på høyden. Se Z3 eller G2 og G3 Lenke til kommentar
Slai Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Mobilguiden: det eneste som nærmer seg er vel 6+? Skjermen til note 4 er vel å regne som det beste som er akkurat nå. Lenke til kommentar
Kenney87 Skrevet 5. november 2014 Forfatter Del Skrevet 5. november 2014 Spennende mobil. Fortsatt skeptisk til Huawei og oppdateringer, men håper det blir bra . Er det bra community på xda? Er ikke noe utvalg på xda enda, har vel litt med at denne akkurat har kommet på det vestlige markedet. Kinesiske forum har vel kommet med roms. Lenke til kommentar
wotg Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Jeg bestilte min Mate 7 hos Lefdal for et par dager siden, da de hadde kampanjepris. 3500,- for en telefon med så bra specs er ingen upris. Blir spennende å se om den lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Ikke? Her er det jeg fant nå. Samme som jeg fikk på mail nesten Hei Inge! Vi forventer å få inn telefonen din i morgen, så da vil den bli sendt fortløpende til deg. Du vil motta en mail med sporinsnummer når den er sendt fra vårt hovedlager. Mvh Martin A 3 timer siden Det er forskjell på i dag og i morgen! Du skrev at den VAR kommet inn! Stemmer. Jeg fikk mail på at den var kommet på deres lager å bir sendt ut fortløpende. Det jeg mente var at nå er den rett rundt hjørnet ☺ Nei, den VAR ikke kommet inn på lager, den var FORVENTET inn på lager, og det er 2 VIDT forskjellige ting! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå