Gå til innhold

Behagelig bukse til jobb-bruk...?


Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei!

 

Har noen tips til behagelig bukse til bruk i jobbsammenheng for oss menn med noe lavt tyngdepukt? :-)

 

"Jobbsammenheng" er her typisk kontorlandskap hvor 10% går i dress, 70% i "dongeri og skjorte" og de resterende 20 prosentene bruker skjørt :-).

 

Synes at dongeribukser er lite komfortable, dressbukser blir "for fint til vanlig", joggebukser er "under-dressed", "turbukser" (Fjellräven o.l.) blir for sært og tights er en dameting...

 

Bruker for tiden Dressmanns billigbukser, og synes de sitter dårlig samt har NULL stretchlignende egenskaper...

 

Har vært en kjapp tur innom dressmann, H&M og diverse sportsforretninger (XXL og intersport-ish), uten hell...

 

Altså henvender jeg meg nå til internettets store kollektive kunnskapsbase... Anyone? :-)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har noen tips til behagelig bukse til bruk i jobbsammenheng for oss menn med noe lavt tyngdepukt? :-)

 

"Jobbsammenheng" er her typisk kontorlandskap hvor 10% går i dress, 70% i "dongeri og skjorte" og de resterende 20 prosentene bruker skjørt :-).

 

Synes at dongeribukser er lite komfortable, dressbukser blir "for fint til vanlig", joggebukser er "under-dressed", "turbukser" (Fjellräven o.l.) blir for sært og tights er en dameting...

 

Bruker for tiden Dressmanns billigbukser, og synes de sitter dårlig samt har NULL stretchlignende egenskaper...

 

Har vært en kjapp tur innom dressmann, H&M og diverse sportsforretninger (XXL og intersport-ish), uten hell...

 

Altså henvender jeg meg nå til internettets store kollektive kunnskapsbase... Anyone? :-)

 

 

Nå vet jeg ikke hvilken stil du kjører, men hva med levis/lee/nudie bukse med litt stretch? Somregel går jeg med dette selv og åpner bare knappen om det blir litt mye til lunsj:P Kombinerer med skjorte av ett eller annet slag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Takk for innspill alle sammen!

 

Har vært og funnet meg meg jeans med stretch og skal sjekke ut Chinos også.... Visste ikke at det var noe som het det en gang... ;-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...