Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei.

Noen som vet om noe fin styling til Volkswagen Golf 1.4 1998?

Leter ikke etter store frontfangere og 999" eksospotter, men noe FIN styling hvis dere sjønner.

Noen tips? :)

Er ute etter frontfanger + bakfanger hovedsaklig. Kanskje nye frontlykter med angel eyes etterhvert(ikke helt sikkert enda).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror det finnes OEM spoiler til Golf 4, hadde det på min gamle Golf 4 ihvertfall, som jeg synes du burde ta på. Så kanskje sote vinduene litt, 35%, ikke mørkere, da blir bilen for "svart". Kanskje noen finere lykter etterhvert, både foran og bak.

Tror du den vil passe best med Angel Eyes eller Devil Eyes?

Lenke til kommentar

Gjør det enkelt! Du har en kjedelig bil med kjedelig motor (beklager at jeg sier det), så du kan ikke flekke på altfor mye før det ser teit ut.

Angel Eyes er forbehold BMW, så ville unngå det. Baklyktene skal det finnes finere alternativer til, GTI baklykter eller fra R32

Foran ville jeg behold de du har.

Av styling ville jeg begynt med senk og hjul med litt mindre gummi, sota rutene og fjerna vindusviskeren bak. Stort mer burde du ikke gjøre..

Lenke til kommentar

Jeg er helt hekta på angel og devil eyes. Så det er noe jeg neste "må" ha. Må jo ikke, men har utrolig lyst.

Tror du den vil passe best med Angel Eyes eller Devil Eyes da?

EDIT: Når jeg så denne videoen, så ser devil eyes stygt ut på den.

Endret av t0mb-exe
Lenke til kommentar
Lenke til kommentar

Som sagt, det første du må gjøre er å ordne hjul og senk. Kan ikke kjøre rundt med body-kit og org ballongdekk og båt understell.

Hvis du fremdeles vil kaste bort flere penger, så går du for R32 eller Rieger sett, da disse er nøytrale og ser bra ut. Det du må ta med i regnestykket er at dette må monteres (ikke alltid tut-og-kjør), samt lakkeres (ikke billig)

Lenke til kommentar

Haha. Typisk VW folk. Bare MÅ ha angel eyes og andre detaljer fra bimmere, men hater BMW.(been there, done that) Hvis du setter på angel eyes, så forvent mye hat fra ihugga BMW folk. Husker jeg hadde et merke som lignet på ///M merket i interiøret på passaten min, og fy faen å folk hang seg opp i det. Jeg aner ikke hva det merket var, men det var ikke M-merket. Som en som kjører BMW nå, så hadde jeg ikke brydd meg om en golf med angel eyes annet enn at jeg synes det er stygt, men det er mange som gjør det til en big deal.

Lyslist på en gammel bil er jo sinnsykt harry.

Det du eventuelt kunne gjort var å stjele deler fra R32, men med den gressklippermotoren din, så blir jo det helt idiotisk.

Den originale spoileren til golf gjør mye, men beklager. Du har kjøpt Norges mest vanlige bil, og har imo et dårlig utgangspunkt. Satan som jeg mobbet kameraten min når han kjøpte en sånn en :p

Kaster litt sten i glasshus, for eier en mk1 golf selv, og har eid en passelat og et par andre VW, men jeg kan ikke noe for at jeg synes VW er verdens mest kjedelige bilmerke (for pengene vel og merke)

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Haha. Typisk VW folk. Bare MÅ ha angel eyes og andre detaljer fra bimmere, men hater BMW.(been there, done that) Hvis du setter på angel eyes, så forvent mye hat fra ihugga BMW folk. Husker jeg hadde et merke som lignet på ///M merket i interiøret på passaten min, og fy faen å folk hang seg opp i det. Jeg aner ikke hva det merket var, men det var ikke M-merket. Som en som kjører BMW nå, så hadde jeg ikke brydd meg om en golf med angel eyes annet enn at jeg synes det er stygt, men det er mange som gjør det til en big deal.

Lyslist på en gammel bil er jo sinnsykt harry.

Det du eventuelt kunne gjort var å stjele deler fra R32, men med den gressklippermotoren din, så blir jo det helt idiotisk.

Den originale spoileren til golf gjør mye, men beklager. Du har kjøpt Norges mest vanlige bil, og har imo et dårlig utgangspunkt. Satan som jeg mobbet kameraten min når han kjøpte en sånn en :p

Kaster litt sten i glasshus, for eier en mk1 golf selv, og har eid en passelat og et par andre VW, men jeg kan ikke noe for at jeg synes VW er verdens mest kjedelige bilmerke (for pengene vel og merke)

Har ikke BMW, men greia er at jeg har ville hatt et VM Golf å leke litt med :)

Bryr meg ikke om andre "mobber" meg hvis jeg har angel eller devil eyes til golf'en. Har mange venner jeg lett kan mobbe for deres bil /ikke har kjøpt seg bil /ikke har klart lappen i heletatt :p

Ettersom bilen er såppas billig bryr jeg meg ikke om lakkeringen spessiell. Ja, den skal være samme farge, derfor; jeg finner fargekoden som er PÅ bile til dags dato, og kjøper samme lakk fra lakkspesialisten, og lakkerer selv. Gjort dette utrolig mange ganger på bildeler, sykler ol..

Jeg likte veldig godt den Full body kit fra Styling 8, og Angel Eyes(scsyling) fra Styling 2(de er vell uten blinklys?).

Men uansett da, lyktene er ikke noe jeg sikkert skal bytte. Kanskje det ikke er så værst med lyktene som står på fra før. Jeg vil værtfall ha en Body Kit først og fremst. Eller evt frontfanger + bakfanger. Sideskjørt er ikke et must, med mindre det skiller seg heelt ut ved bytte av front og bakfanger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ville holdt meg unna alle bodykit og slikt. Det ser jall ut og passformen er som oftest helt på trynet.

Som nevnt, frontlykter med led-striper og angeleyes ser utrolig dumt ut, med mindre bilen faktisk ble levert med det originalt.

Og igjen som nevnt, felger, senk og mørkere baklykter. Hvis du vil gjøre noe med fronten kan du slenge på en liten leppe.

Tror egentlig du ikke vil få så veldig mye respons på bodykits her, da felger, senk og mindre detaljer stort sett går igjen som svar på dette forumet :)

Edit:

mk4_golf_zps965e02d7.jpg

Inspirasjon? Synes ikke det er veldig pent å slippe den så langt ned, men resten av bilen ser helt grei ut.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Ville holdt meg unna alle bodykit og slikt. Det ser jall ut og passformen er som oftest helt på trynet.

Som nevnt, frontlykter med led-striper og angeleyes ser utrolig dumt ut, med mindre bilen faktisk ble levert med det originalt.

Og igjen som nevnt, felger, senk og mørkere baklykter. Hvis du vil gjøre noe med fronten kan du slenge på en liten leppe.

Tror egentlig du ikke vil få så veldig mye respons på bodykits her, da felger, senk og mindre detaljer stort sett går igjen som svar på dette forumet :)

Edit:

mk4_golf_zps965e02d7.jpg

Inspirasjon? Synes ikke det er veldig pent å slippe den så langt ned, men resten av bilen ser helt grei ut.

Men senk blir jo totalt 7-8000kr? Med tanke på fjær, bytte og etterjusteringen?

Vil ikke gjøre det privat, da jeg ikke har garanti på div. som mulig kan skje.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du må ikke finne på å montere bodykit uten å senke bilen først.

mondeo_streetfighter_3_zpse6ad06ae.jpg

Ville mye heller ha droppet bodykit og kjøpt senk. Bodykitet må jo lakkeres, og det koster en del.

Her har du senk til bilen din, husk at coilover ofte koster mer enn senkefjører og støtdempere.

Det er også en fordel å finne noe som er TUV-godkjent, slik at du kan få senkesettet inn i vognkortet.

Lenke til kommentar

Edit:

mk4_golf_zps965e02d7.jpg

Men senk blir jo totalt 7-8000kr? Med tanke på fjær, bytte og etterjusteringen?

Vil ikke gjøre det privat, da jeg ikke har garanti på div. som mulig kan skje.

Du har vel linket til styling til langt over 8k også klage du over at det er dyrt?? Få prioriteringen din på rett plass gutt! Senk og felger kommer "alltid" først. Når du kler på deg så begynner du med undertøy ikke ytterjakken, samme med bil. Begynn med det grunnleggende før du jobber deg videre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...