Øystein.F. Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Med hud, hår og tango skal englar og demonar møte si overkvinne.ANMELDELSE: Bayonetta 2 Lenke til kommentar
Excelsion_InnleggNO Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Herlig anmeldelse! Ble gira nær det ble bygget opp til slakting, men likte turnarounden! Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 En av de bedre anmeldelsene jeg har lest 4evah, da jeg ER SÅ ENIG I ABSOLUTT ALT HAN KLAGER PÅ og alt han roser. Subjektivitet ftw. Han får fram nøyaktig hvordan dette spillet foregår, men kanskje litt lite om de som aldri har hørt om Bayonetta, om hva spillet faktisk går ut på, annet enn å denge opp-nedfjes. Men det er kanskje bare det det faktisk går ut på? Uansett, god anmeldelse. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 GOTY så langt for min del 1 Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Grafikken er langt bedre enn i Bayonetta 1, og brettene er enormt mye større enn i Bayo 1. Det vises godt at de fikk hjelp av Nintendo til å lage spillet. Spillet er episk og alt blir gjort med stil. Har fullført det, og synes det er ett av de beste spillene i 2014, men kanskje det beste action spillet noengang. Er enig med Gamespot at vi kanskje aldri får se noe bedre spill av denne typen i fremtiden. Har kjøpt alle de beste spillene til Xbox 360 og PS3, så det er lett å sammenligne for min del. Lenke til kommentar
Ventilator Skrevet 14. november 2014 Del Skrevet 14. november 2014 Kjøpte forresten First Print Edition av dette. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 29. mars 2016 Del Skrevet 29. mars 2016 Tips: http://www.shopto.net/video-games/wiiu/WIIUBA03-bayonetta-2 Fåes nå til en hundrings hos ShopTo. Sender også til Norge. Fikk min i dag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå