Helm Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Fiber er selvfølgelig det beste per i dag. Men at Telenor scorer så høyt er for meg litt rart. Har selv Fiber fra Telenor og er ikke fornøyd. Hastigheten leveres stabilt ja. Men prisen er altfor høy. Kundeservicen er DÅRLIG og ikke minst DYR. TV via fiber fra Telenor er regelrett søppel med ubrukelige dekodere. For oss er resultatet at vi har sagt opp og ikke lenger har TV kanaler. Ikke noe stort savn heller. Men kunne jeg fritt valgt selv hvem jeg får signaler fra på Fiber, ville jeg valgt Altibox. 449kr for 25/25mbit hos Telenor er ran. Burde vært maks 299kr for laveste hastighet. Synd at infrastrukturen er totalt låst til 1 leverandør. Det gir 0 konkurranse annet enn konkurransen om å få bygge ut i gitte områder. Vedr. Telenor: Fravær av service er ikke dårlig service. De har riktig nok et telefonnummer man kan ringe til en kunde"service", men de er lite villige til å svare på selv de enkleste ting. De er utrolig raske til å henvise til et spesialnummer som koster en formue i minuttet. Dette også når jeg har bedt dem sjekke feil på ADSL-linjen eller epostserveren. DERES utstyr. Det er Telehor det. . Endret 24. november 2014 av Helm Hammerhand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå