warioman Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 (endret) Må ha meg nytt game headsett da mitt g35 klarte å knekke. Jeg ønsker et headsett med skikkelig god lyd, til både musikk og spill. Gjerne med litt surround følelse(at jeg kan høre hvor motstandere er i spill). Hva anbefaler dere??? Har sett litt på tritton pro+, razer tiamat og alle disse, men vet ikke hva jeg bør ta pga er grønn på dette området ^^, Gi meg anbefalinger, da jeg skal bestille nytt relativt raskt! Prisklasse må i alle fall ikke overstige 1200 Endret 29. oktober 2014 av NinjaChrister Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Sennheiser HD-25 II - Basic edition Koster 1250 vanligvis, men finner det ikke for salg akkurat nå.. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Trenger anbefalinger folkens, skal bestille/kjøpe idag :) Fant det heller ikke Doge Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Steelseries Siberia v2 funker helt ypperlig til spill, så bra at jeg ser ikke poenget med å bruke mer penger på det. Til musikk blir det noe annet så klart. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Så greit ut det, men har det mic? Må ha mic Hvordan er det med å høre footsteps og slikt i spill? Suger musikk lyden i det? Lenke til kommentar
warioman Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Så greit ut det, men har det mic? Må ha mic Hvordan er det med å høre footsteps og slikt i spill? Suger musikk lyden i det? Lenke til kommentar
warioman Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Vurderer å kjøpe beyerdynamic custom one pro, da jeg hører disse skal være ekstremt bra. Men fungerer de bra til gaming??? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ja de fungerer bra til gaming. Bare de er konfigurert riktig. Noen gamingheadsett som kobles til via usb, gjør dette for deg. Det gjør ikke siberia etter hva jeg er kjent, så heller gå for god lydkvalitet. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Siberia v2 kobles til analog lyd. En liten fokus på mellomtone gjør tale ekstra god og tydelig. Spill har løpende motstanderes skritt i samme området ca, så de er bra avslørende. Store eksplosjoner vil være gjengitt noe tamt. Musikkmessig vil de være bedre på vokalsterke sangere enn technojalla. Du skal høyt opp i pris for å få bedre lydkvalitet for spilling. Da bør du satse på Sennheiser Game One f.eks, til rundt 2000. Lenke til kommentar
warioman Skrevet 31. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2014 Endte opp med steelseries siberia elite prism. Har mange forhåndsinnstillinger og har både usb og Jack. Veldig god lyd i det, også i musikk. Mest behagelige settet jeg har hatt også. Har bare prøvd det 1 kveld, så gjenstår enda å se Noen av dere som har erfaring med siberia elite? Lenke til kommentar
warioman Skrevet 1. november 2014 Forfatter Del Skrevet 1. november 2014 Rettelse: Kjøpte meg beyerdynamic mx300 istedet for steelseries eliten. Noen som har erfaring med mx300 og har anbefalinger eller andre forslag til meg om hvordan dette headsettet fungerer og hvordan lyden er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå