Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

noen som har erfaringer med remeron dere vil dele ?

mua123

Anbefalte innlegg

Jeg fikk for 7 uker siden utskrevet remeron 30 mg av legen, mest for å få sove om natten, mens også for å gå opp noen kilo. Jeg skulle ta en halv tablett før leggetid i noen dager for å så øke til en hel.. den første dagen jeg tok den var jeg helt i svime. Jeg tok den før jeg la meg og sov som ett lam igjennom hele natten (noe jeg ikke hadde gjort på lenge) men når jeg måtte stå opp tidlig for å dra på jobb var jeg helt i svime, jeg var så trøtt og sliten hele dagen. jeg var også konstant sulten, så puttet alt jeg fant i kjeften, og gikk rundt å småspiste hele dagen på jobb. når jeg kom hjem (rundt kl 17) så spiste jeg en enorm middag og en HEL daim kake (hadde tidligere ikke noe matlyst, var 11 kilo undervektig og ble mett av ingenting) også sovnet jeg som en stein rundt klokken 18! Jeg våknet av meg selv klokken 12(!) dagen etterpå med klær på og hele pakka. Da sov jeg altså 18 timer i strekk! gudskjelov at jeg hadde senvakt den dagen.

Slik holdt det også på den neste uken, at jeg spiste som en gris og sov som ett lam, men var også konstant sliten og trøtt... Da jeg dro tilbake til legen fortalte jeg dette, og hun ba meg da holde meg til en halv tablett og ikke gå opp til en hel slik jeg i utgangspunktet skulle..

Nå har det gått seg til! Jeg sovner om kvelden på tablettene, spiser ikke mer enn normalt, og klarer helt fint å stå opp om morgenen uten å være i svime. Jeg har også gått opp 10 kilo.

Det jeg lurer på er deres erfaringer. Hvis jeg slutter vil jeg da begynne å sove dårlig igjen? Vil jeg forsatt gå opp i vekt, selvom jeg ikke spiser mer enn normalt lenger? Bivirkninger ved evtentuel slutting av pillene? Jeg er ikke så glad i å ta piller .. hehe

Endret av mua123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...