arkoll Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Haust.. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Et stakkars høstblad som har gått seg bort gir ekstra liv i dette bildet. Fine former og bølgende linjer i bildet selv om nok denne kommentator ville sett noe kortere lukkertid for å få fram enda litt mer av vannets levende bevegelser. Jeg tror bildet ville tjent på et toppkutt så smårusket som ligger rett under øvre ramme blir borte. Det tror jeg vil øke spenningen i bildet også hvilket du kan sjekke veg å scrolle opp og dekke til alt det mørke øverst til høyre i bildet. Pinnen er så absolutt med på å skape spenning i flata - og hadde den gått mellom kortside og langside istedenfor mellom to kortsider ville spenningen blitt enda bedre. Roar Lenke til kommentar
arkoll Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Takk for fyldig og god kritikk. Er nok enig i kuttet i toppen, det vart også vurdert før eg la det ut. Elles er vel smaken som baken når det gjeld sløring av vatn, men eg har jo forstått at Roar ikkje er overbegeistra for den slags.. Arve Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Jeg liker sløringen og hvordan den fremhever løvet, arkoll ! Formatet på utsnittet virker noe uheldig og påfallende at du har beskjært originalbildet. Et landskapsformat med forholdene 2x3 vil nok oppfattes mere naturlig Lenke til kommentar
arkoll Skrevet 30. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2014 Originalbildet er ikkje beskåre i heile tatt, her er kun klona vekk eit par små kvistar + litt oppskarping. Bildet er eksponert og lagt ut i 4:3 format. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Originalbildet er ikkje beskåre i heile tatt, her er kun klona vekk eit par små kvistar + litt oppskarping. Bildet er eksponert og lagt ut i 4:3 format. Min feil, jeg tenkte ikke på at du brukte Olympus - men jeg holder på 2:3 format i dette tilfelle som bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg