NorthugJr Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hei! Er det mulig å åpne operatørlåsen på en Samsung Galaxy S5? Den er kjøpt hos Tele2. Hvordan forholder de seg til dette? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg vurderer å kjøpe den brukt, og den er låst til Tele2. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Jeg hadde det en gang før og da ville de ikke låse opp i første omgang, men når jeg sa at telenor åpnet gratis som de gjorde da (vet ikke om de gjør det enda) så ringe de opp og ga meg koden. Så hvis du presser litt på så går det nok fint. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Tele2 er kjent for å være ganske vanskelige på akkurat dette. Har selv måtte gi opp og selge Tele2-låst telefon med tap pga deres kanikke-vilikke-harikkelyst-holdning. Har selv abo fra Tele2 nå fordi det var et knalltilbud, men hver gang jeg ber om litt service eller hjelp så er det ikke noe hjelp å få. Så jeg ville vært skeptisk om jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå