.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kommer Motorola Droid Turbo til Norge, noen som vet? Har googla, men finner bare at den kan nå kjøpes hos Verizons i US. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Kommer Motorola Droid Turbo til Norge, noen som vet? Har googla, men finner bare at den kan nå kjøpes hos Verizons i US. http://www.gsmarena.com/a_global_version_of_motorola_droid_turbo_to_be_unveiled_in_brazil-news-10075.php Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2014 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2014 Åh shiiii.... krysser fingrene for at de annonsere den for europa release også!! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 http://m.pocketnow.com/2014/10/29/international-droid-turbo Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Denne ser jo meget lovende ut selv om den er litt tykk. Kvalitet , godt kamera og bra batteri er noe jeg setter pris på når det gjelder mobiler. Får smøre seg med litt tålmodighet til da, siste motorolan jeg hadde var ratz eller noe men fin og god telefon minnes jeg... Den i rød metallic ser jo nydelig ut..... Nå som lenovo har kjøpt Motorola er det mest sannsynlig duket for ett comback for dette kvalitets merket utenfor USA også håper bare ikke droid turbo bare blir solgt i USA og Brasil..... Endret 1. november 2014 av jan-otto Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Lenovo har jo skaffet seg et stort marked i lavkostland, som Kina, India og Malaysia. Usikker på om de vil satse helhjertet på Europa. De er jo tilstede på markedet i f.eks England, men her på berget har det ikke vært så mye å se av dem. Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Det jeg tenker er at lenovo ser at denne telefonen danker ut det meste på markedet i dag og de har kjøpt Motorola for å tjene penger... Regner uansett med at de slipper den i Asia så da blir nok denne jeg bytter ut min note3 i.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå